Ulazeći u svoju kancelariju videla sam neke pobacane dokumente na mom stolu. O, sad će on videti.
J:"Dario! "
Krenula sam u kancelariju preko puta mene i naglo otvorila vrata.
D:"Nešto smo neraspoloženi? "
J:"Vrati mi dokumenta. Ja ću da vodim novi slučaj. "
D:"Ti? "
J:"Da, ja. Meni je dodijeljen, vraćaj mi to ovamo. "
Uzela sam mu papire iz ruku, na kojima je pisao novi slučaj. Koji bih trebala ja preuzeti.
A to ide tako da idemo na suđenja sa tom osobom koja je počinila ubistvo ili ne.
U ovom slučaju moram da dokažem da je ta osoba nevina.
Pa, valjda jeste.
To ćemo uskoro videti.
J:"Zadnji put ti kažem Dario, ne mešaj se u slučajeve koje ja dobijem. Oni su samo moji. Bavi se svojim poslom. "
D:"Stvarno želiš taj slučaj? "
Nasmešio se okrutno.
J:"Zašto ne? "
Pogledala sam još jednom u papire, a on mi se približio.
D:"Momak je ubio svog oca. Alo, oca!? Želiš to? "
J:"Možda je nevin. "
D:"Možda jeste. Ionako, tvoja je dužnost da dokazeš kao da jeste nevin. Želiš to? "
J:"Da. Rekla sam ti, ne mešaj se."
Coknula sam jezikom i brzo se vratila u svoju kancelariju, te sjela na stolicu.
Počela sam da čitam taj slučaj.
"Bogati momak po imenu Kyle Renno(22) ubio je svog oca jer je mislio da mu je on ubio brata što je tačno on izjavio,medjutim nedavno je promijenio svoju izjavu i rekao da nije to uradio. Ovaj slučaj ostavljamo Klari Anderson. Našoj stručnoj advokatici i detektivu."
J:"Au, jebote.Koja osoba još može ubiti oca? "
Baš u tom trenutku neko mi je pokucao na vrata.
J:"Napred! "
Ušao je neki mlad momak, onako lepo građen i lepog osmeha.
J:"Izvolite, vi ste? "
X:"Vaš novi slučaj. "
Zagrizao je donju usnu, i umjesto da sjedne na stolicu naspram moje, on se lagano smjestio na fotelju iza.
J:"Ti si Kyle? "
K:"Neki problem? "
Progutala sam knedlu i uzela njegove dokumente u ruke.
J:"Ne, imate li vi? "
K:"Zar nije očigledno? Ljudi misle da sam ubio svog oca, međutim nisam, ili jesam? A? No, nebitno, naravno da nisam. Ali verujem da ćeš mi ti rešiti te probleme. Ipak tvoj je posao, zar ne? "
Sve je to rekao sa nekim smeškom na licu, te me gledao u oči.
J:"Ti si psihopata. "
Nagela sam se preko stola i pogledala ga sa nekom dozom gadjenja.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Početak ili kraj (Završena)
Любовные романыLjubavna priča koja će vas navesti da se zapitate, tko je Klarina ljubav? Tko je uništio njen život? POČETAK ILI KRAJ? 🎭