Bilo je 10 sati navečer, te sam sedela u dnevnoj sobi sa Teom gledajući neki film na koji sam jedva i obratila pažnju.
J:"I, što misliš? "
T:"O čemu? "
J:"Svo vreme ti pričam o tome i ti na kraju pitaš o čemu. Ništa me ne slušaš. "
Prevrnula sam očima, te se stvorio blagi smešak na njegovom licu.
T:"Slušam. Samo, nemam neki odgovor koji će ti se svideti. Što god ti ja kažem oboje znamo da ćeš sebe poslušati i uraditi po svome. "
J:"Pa mislim, to je logično. Ali ipak, što ti misliš zašto se toliko uznemirio kad sam mu pomenula brata? "
T:"Kao prvo, možda se on i njegov brat ne vole, možda su u nekoj svadji. "
J:"U pravu si. "
T:"Ili mu je brat prosto neki sociopata i ludjak kao što je i on."
Udarila sam ga po ramenu, te se nasmejao.
T:"Šalim se. Samo, ne volim što izlaziš sa tim momkom. "
J:"Znam, ali zašto Teo? "
T:"Nemam valjan razlog, jednostavno mi ide na živce i čudan mi je. Previše opasan. Dovoljno je što si morala rješavati njegov slučaj, sada i izlaziš sa njim. Prosto, imam neki loš predosjećaj. Ne možeš mi zamjerati što mislim o svojoj najboljoj drugarici. "
Uputio mi je ljutit pogled, te se sažalio na da mnom kada me zagrlio.
T:"Još samo fali da se počnete i zabavljati. "
Rekao je u šali i ubrzo sklonio osmeh sa lica.
T:"O ne! Nemoj mi reći da ste zajedno. "
J:"Što!? Nismo zajedno, Teo. Ne brini oko toga. "
T:"Mislim, tvoja je odluka, ali mislim na tvoje dobro. "
J:"Znam sve. Laku noć."
T:"Pa gde ćeš? "
Ustala sam s kreveta i krenula prema svojoj sobi.
J:"Umorna sam, idem leći."
T:"Nemoj mi reći da sam te uvredio. "
J:"Naravno da ne! Samo, želim malo odspavati. "
Klimnuo je glavom i poljubio me u obraz.
T:"Lepo spavaj. "
J:"Hoću. I ti isto. "
Otišla sam u svoju sobu, te prije spavanja, kao i uvek glavom su mi prolazile razne misli.
Najviše me zaintrigirala Kyleova reakcija kada je čuo za svoga brata, još uvek.
YOU ARE READING
Početak ili kraj (Završena)
RomanceLjubavna priča koja će vas navesti da se zapitate, tko je Klarina ljubav? Tko je uništio njen život? POČETAK ILI KRAJ? 🎭