17.DEO

122 5 1
                                    

K:"Rekao sam ti da nemam veze s ovim.Ja sam čovek od reči."
Počela sam se glasno smejati, te me on pogledao ljutito.
J:"Ti čovek od reči? Pre samo nekoliko dana priznao da si ga ubio i onda promenio svoju 'reč'."
K:"Dobro lažem. Nisam baš čovek od reči, moj brat je takav."
Primjetila sam kako je prevrnuo očima.
J:"Brat? Zar tvoj brat nije mrtav.."
K:"Imam dva brata. Točnije, imao sam. Jednog je ubio otac i ostao mi je samo on. "
J:"Pa gde je on? "
K:"Brat? A Pavle nije ovde, poslovno je u drugom gradu. No, i ne slažemo se najbolje. Mrzimo se, čak. "
Začuđeno sam klimnula glavom i naslonula se na stol iza sebe.
J:"Izgleda da je uskoro kraj."
K:"Čega? "
J:"Pa ove naše pustolovine, da kažem. Uskoro saznajemo tko je ubica i to je sigurno David, tako da ti i ja smo završili. "
Nasmejao se, a tek sam onda shvatila što sam upravo rekla i to je zvučalo nekako pogrešno.
J:"Mislim, nisam mislila.. "
Prekinuo je moju rečenicu time što je lagano stavio prst na moje usne, u znak šutnje.
Kao onaj dan, bio mi je previše blizu.
Osjetila sam vreo dah na svojim usnama, te i žudnju za njegovim usnama.
I hvala Bogu, u tom trenutku je neko upao u kancelariju, te smo se istog trena odvojili jedno od drugog.
J:"Policajče? Je li David uhapšen? "
P:"Ne. I on i njegov Nikola. Pobjegli su odavdje, nema ih nigdje. Iz kuće je sve ponešeno i očigledno je da su pobjegli."
J:"Što je još očiglednije da su njih dvojica krivi za smrt. "
P:"Da. Oni se sada vode kao bjegunci. "
Klimnula sam glavom, a zatim policajčev pogled se zadržao na Kyleu.
P:"Možda sada jeste ustanovljeno ko je ubica, ali vaše suđenje će ipak biti prekosutra, Kyle. "
K:"Naravno da mora biti suđenje."
Nasmešio se.
K:"Mora se dokazati da sam nevin. "
Policajac je otišao svojim poslom, te je Kyle ubrzo zatvorio vrata i približio mi se.
Opet sam se našla naslonjena na radni stol, a njegove ruke koje su bile iza mene nisu mi dopuštale da prodjem bilo kuda.
K:"Nego, gde smo stali?"
J:"Šta lupetaš? "
Odgurnula sam ga od sebe,a on se nasmejao.
K:"Nema veze onda, nastavit ćemo drugi put. "
Krenuo je izaći iz kancelarije, te prije nego što je izašao, dobacio je.
K:"Izgleda da ovo ipak nije kraj naše avanture advokatice."

Početak ili kraj (Završena) Where stories live. Discover now