4.DEO

219 8 1
                                    

L:"Pa vidim nešto si snuždena."
J:"I da jesam, misliš da bih tebi rekla? "
Polako sam ustala sa klupe.
L:"Upravu si. Naravno da nećeš meni reći, no ni ne zanima me, iskreno. "
J:"Oke? "
Vratila sam se u kuću.
Una je sedela na kauču, a Tea nije bilo.
J:"Gde je Teo? "
U:"Otišao je spavati vidiš ti koliko je sati. "
Pogledala sam na sat i bila je ponoć.
J:"Au, stvarno je kasno. "
U:"Da, ali meni se ne spava. "
J:"Što, je li nešto bilo? "
Pogledala sam ju i stavila svoje ruke na njene. U tom trenutku suza joj je kapnula niz obraz.
U:"Ne mogu se više nositi sa time, Klaro. "
Iskolačila sam oči i polako ju zagrlila.
J:"Možeš, moraš. "
U:"To što smo uradili jednostavno me izjeda i dodje mi da ubijem sebe! "
J:"Ej šuti! Ne pomišljaj na to ni slučajno. Jesi me razumjela?"
U:"Dobro.. Ali bukvalno u školi svi još uvek pričaju o tome slučaju i tome momku, koga smo mi.. "
Prekinula sam ju.
J:"Ej! Ćuti! Ne izgovaraj to molim te, ne želim to da slušam. "
Ustala sam i krenula na sprat,ali njen glas me zaustavio.
U:"Klaro"
Okrenula sam glavu i pogledala je.
U:"Hvala ti na tome. Učinili smo nešto grozno i ti si nas spasila iz toga, i još uvek si tu. Uz mene."
J:"Kao prvo i ja sam učestvovala, neko je morao da počisti to sranje što smo napravili. A kao drugo, vi ste mi kao obitelj, i ti i Teo. Marko, manje više jer nije tu ali nema veze. "
Klimnula je glavom i legla.
U:"Laku noć "
Rekla je u nekom tihom plaču, a ja sam otišla u svoju sobu.
Ovo će nas izjedati cijeli život, ubijati će nas sve više i više dok nas ne dokrajči.
Kad će se ova patnja završiti!? Možda ne bi ni bila da nismo učinili to.. A možda bi se i završila kada bi priznali.. Ali ne, to ne mogu dopustiti.
Nismo to učinili namjerno, a ja, ja imam karijeru i želim veliku budućnost. Una, ona je tek dete od 18 godina, želi život.
Teo je predobra osoba, ni ne zaslužuje to.
A Marko, naš davni drug.. I on je učestvovao u tome..
U čemu?
U ubistvu jednog momka.
Međutim kada smo se riješili tijela, svih dokaza i još mnogo stvari, on je napustio ovaj grad i otišao sa svojim bratom.
Od dana kada se to desilo, kada smo počinili tu grozotu sve u našim životima je grozno i sve će uskoro krenuti nizbrdo..

Početak ili kraj (Završena) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang