Otvarajući oči primetim da sam u bolničkoj sobi, i sve je izgledalo tako mrtvo oko mene.
Svi ovi zidovi i stvari koje su se nalazile ovde kao da su vrištale "Upomoć! Izbavi nas iz ove bolnice." Umesto da se čovek oseća bolje, ovde je imao osećaj da gubi razum.
Nije prijatno uopšte.
Svi ovi bolesni ljudi ovde, sve te uznemiri do bezsvjesti.
No, moje misli je prekinuo nečiji glas.
P:"Klaro. "
Okrenula sam pogled na Pavleta koji se nageo na vrata sobe.
J:"Što se desilo? "
P:"Onesvestila si se. Jesi li dobro? "
Stavio je ruku na moje čelo, ali sam ju ubrzo sklonila.
J:"Jesam. Savršeno sam dobro, ne diraj me. "
Klimnuo je glavom i naši pogledi su se okrenuli ka doktoru koji je ušao u ovu bolničku sobu.
Dr:"Imate otežano disanje i malokrvni ste gospođice. U svakom trenutku može vam se zamantati ili vam može biti loše."
Polako sam se ispravila u sjedeći položaj, te mi je Pavle pokušao pomoći ustati.
J:"Mogu sama. "
Dr:"Klaro Anderson, molim vas ne ustajte još. "
Primetela sam šok na Pavletovom licu, sav je problijedio.
P:"Anderson?? "
Zabrinuto je pogledao u mene što mi je u glavi stvorilo hiljadu pitanja.
J:"Da, zašto? "
Gledajući u mene bez treptaja samo je izdahnuo.
P:"Ništa važno. "
J:"Je li Kyle tu? "
P:"Zvao sam ga, ako uspe doći će. "
J:"Ako? "
Prevrnula sam očima i vratila pogled na doktora.
J:"Kada ćete me otpustiti?"
Dr:"Tek večeras. Neko vam mora kupiti tablete koje ćete morati piti svaki dan barem jednom. "
J:"Zbilja? "
Dr:"Da, ovo nije šala. To sada postaje sastavni deo vašeg života. Jer, u svakom momentu može vam biti loše. Gospodine Pavle, vi ste joj dečko ili? "
P:"Ne, naravno da ne. "
Dr:"Pa, bi li joj vi kupili lekove?"
P:"Ja ću se pobrinuti za to. "
Doktor je klimnuo glavom i ostavio dokument da mogu ići tek večeras, te je napustio sobu.
P:"Sigurno si dobro? "
J:"Jesam! Naporan si. "
P:"Idem ti kupiti tablete. Doći ću ubrzo. "
J:"To nije tvoja odgovornost."
P:"Ja sam te doveo u bolnicu, mislim da bi bio red da ti donesem i lekove. "
Mrzovoljno sam klimnula glavom, te je tihim koracima napustio bolnicu.
DU LIEST GERADE
Početak ili kraj (Završena)
RomantikLjubavna priča koja će vas navesti da se zapitate, tko je Klarina ljubav? Tko je uništio njen život? POČETAK ILI KRAJ? 🎭