3.DEO

239 11 1
                                    

Ustao je sa fotelje, te se laganim koracima premjestio na stolicu preko puta mene.
A:"Psihopata? Veoma teška reč za mene. "
Prevrnula sam očima, te mu pokazala dokumente.
J:"Pa Kyle, a da mi za početak ispričaš što se desilo sa tvojim ocem? "
K:"Mrtav je. Kada sam se vratio kući, u dvorištu sam ga našao. Ležao je u lokvi krvi, bilo je očigledno da ga je neko izbo' nožem. "
J:"I sada tvrdiš da to nisi ti?"
K:"Nisam"
J:"Ovde piše da si pre samo nekoliko dana kada si došao rekao da si sam to uradio.A sada govoriš da nisi. Što je istina?"
Nervozno je ustao sa stolice te se ramenom i glavom nageo na zid i gledao me u oči.
K:"A da vam ostavim broj pa ćemo razgovarati o svemu i kako možete dokazati da sam nevin i ostale stvari što spadaju u ovo."
Sa sumnjom u svojim očima gledala sam ga i klimnula glavom.
J:"U redu. Evo ti moj broj, ti kada budeš spreman, u toku ove sedmice nazovi me. "
K:"Naravno, gospođice Klara zar ne?"
J:"Da. "
K:"Lepo ime. "
Nasmešio se, te tiho napustio prostoriju.
Što ako je stvarno ubio svog oca.
Dva pitanja, zašto i kako može?
No, svako ima svoju priču.
Tko zna što se krije iza njegove..
Završila sam sve dokumente i sve što sam trebala, te sam se uputila kući.
Čim sam otvorila vrata videla sam Unu i Tea kako slušaju muziku na zvučniku i đuskaju sa svojim pićima u rukama.
J:"Vi niste normalni. "
Zatvorila sam vrata i bacila torbu na stol.
U:"Zašto? Svakome treba zabava u životu, ajde uživaj sa nama."
Pojačali su još više muziku i skakali su na sve strane.
J:"Ja idem malo u dvorište da udahnem vazduha, vi samo nastavite. "
Nasmešila sam im se i izašla na klupu.
X:"Što ti radiš ovde? "
Pogledala sam u stranu i tu je stajao Luka.
On živi u kući pored mene i nažalost dvorište dijelimo. Grozan je. I ne volimo se međusobno.
J:"Ovo je i moje dvorište, kakvo je to pitanje? "
L:"Pa dobro, samo pitam. Jesi dobro? "
Sjeo je pored mene.
J:"Ne pravi se kao da ti je stalo do nekog i zašto ne bih bila dobro?"

Početak ili kraj (Završena) Where stories live. Discover now