46.DEO

98 3 0
                                    

P:"Zašto plačeš? "
Pokušala sam proći pored njega, ali nije mi dopustio.
Stao je tačno ispred mene i stavio svoje ruke na moja ramena.
P:"Šta je bilo? Je li ti nešto uradio!?"
Krenuo je na sprat, ali ga je zaustavio moj zagrljaj.
Zaustavile su ga moje ruke koje su ga obgrlile i čvrsto zagrlile, mislim da nikada nikog ovoliko jako nisam grlila.
Samo, trenutno nije bilo bitno da li ću zagrliti njega ili neku treću osobu. Jednostavno trebao mi je zagrljaj, sada mi je samo trebalo da neko zagrli ovu bol u meni i da ju nekako utješi ili slomi.
Nisu bile bitne ruke koje su bile oko mojih leđa ili čije su bile, samo trebalo mi je to, jer sve me je bolelo. Kada shvatim, ceo život me boli, svo ovo vreme.. Ovaj put njegove ruke nisu stajale nepomično kao što su u bolnici, zagrlio me i spustio da sjednem na kauč. P:"Možeš mi reći. Što je bilo?"
J:"Krenuo je podići ruku na m..mene.. "
Primetela sam bes na Pavlovom licu, te iste sekunde je odjurio na sprat dok se sve u meni slamalo.
Nisam mislila da bi Kyle to učinio. Znam da je u ljutnji, ali opet.
Pavle P.O.V.
Ušao sam mu u sobu i srušio ga na pod.
K:"Makni se sa mene!! "
J:"Sad ti kažem, posljednji put! Makni se od nje, znam što ti je na umu i neću ti dopustiti da to uradiš! Razumeš!? "
K:"Ja kada nešto naumim tako će i biti, Pavle! "
Udarao sam ga šakama, a on je bio sav bespomoćan i slab, te sam ga na kraju pustio.
J:"Videćemo još o tome."
Spustio sam se na prizemlje i odveo Klaru u svoje auto.
K:"Mogla sam i sama kući.."
Rekla je tiho dok je promatrala moje besno lice.
J:"Izvini. "
K:"Zbog čega? Nisi mi ti ništa uradio. "
J:"Izvini što si morala trpjeti mog brata besove, ljutnje i baš ovo. On nije kakvim se predstavlja, Klaro. Preporučujem ti da se makneš od njega. "
Zaustavio sam auto ispred njene kuće, te se blago nasmešila izlazeći.
K:"Hvala što si me dovezao kući."
Zatvorila je vrata automobila i otišla.
Ovo danas nije ništa, ovo će postati još gore. Ako se ovo nastavi, Bog zna što će još Kyle uraditi.
Neće biti samo dizanje ruke na nju, bit će još gore od toga.
On ju želi napatiti, polako ali sigurno.
Moram ovo nekako zaustavit.

Početak ili kraj (Završena) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang