9.DEO

149 5 0
                                    

J:"Marko? "
Zagrlila sam ga, te je ušao unutra.
T:"Ko je to došao? "
Silazio je niz stepenice,a kad je ugledao Marka, kao da mu je mrak pao na oči.
M:"Ja. "
Marko, to je naš davni drug. Ostali smo u nekom kontaktu jedino zato što je i on učestvovao u ubistvu.. A inače, mi se toliko i ne družimo. Teo i on se čak ne podnose. Ali tako je kako je.
J:"Pa kako ti je bilo u Srbiji?"
M:"Poprilično fino."
Nakašljao se i ispio gutljaj kave.
M:"Jedina stvar što je grozna jesu bila moja razmišljanja. "
Progutala sam knedlu i svi smo razdijelili poglede jedni prema drugima.
Odma smo znali na što misli.
Medjutim, od tog dana, svi smo se dogovorili da niko to neće spominjati, ali jednostavno je nemoguće.
Kako ne spomenuti kada te ta sama činjenica ubija u pojam, i misliš o tome svakog jebenog dana.
J:"Je'l ti brat ostao tamo ili? "
Pokušala sam skrenuti s teme, a on je potvrdio glavom.
M:"Došao sam vas pozdraviti i reći vam da sam se vratio. Za zauvijek. Više ne idem. Štoviše komšija sam vam, preko puta vas. "
Pa bravo Bože, sada imamo dve komšije koje i ne podnosimo baš. Pored je Luka, a sada je tu i Marko.
J:"Divno. "
Nasmešila sam se.
M:"Pa onda, vidimo se na poslu Klaro. "
Pogledala sam ga zbunjeno, a on se nasmešio izlazeći iz kuće.
M:"Sada sam policajac. Vidjat ćemo se na poslu. "
J:"Koji smo ti i ja baksuzi. Ja sam advokata plus detektiv, a ti si policajac. A šta smo uradili u zivotu, se uopšte ne poklapa da imamo takve poslove. "
Nasmejali smo se.
M:"A, jebiga. Šta ćeš? Ovo je život."
Otišao je svojoj kući, te smo se Teo i ja vratili u dnevnu.
T:"Kreten se morao vratiti"
Razlika izmedju Tea, Une, mene i Marka je to što je nama žao što smo to uradili, bilo je slučajno.
I svaki dan nas to izjeda.
A Marko?
Marko je takav tip osobe da kada se to desilo, i nije ga toliko doticalo što je i on učestvovao. Nije imao taj strah u sebi, kao što smo mi imali. I dalje ga nema.
Zapravo, kada malo razmislim on i ja smo veoma slični.
Jer ni mene nekada nije bilo briga.
Od tog dana, nekako, postala sam druga osoba.
I to me uništava.
Osoba kakva sam bila je dobrodušna i svima bi pomogla. A,osoba kakva sam sada je potpuno suprotna od toga.
Postala sam užasna.
I to me plaši.

Početak ili kraj (Završena) Where stories live. Discover now