Kada sam otvorila oči našla sam se vezana uz stolicu, te sam imala flaster na ustima.
Jecala sam i derala se koliko sam mogla, ali ništa nije uspevalo.
Samo sam bila slabija nego inače.
K:"Polako lutkice. Ozledit ćeš se. A više bih voleo da te ja ozledim, znaš? "
Psihotično se nasmejao te skinuvši mi flaster sa usta, stao je ispred mene.
J:"Ti si psihopata!! "
K:"Istina. "
J:"Pusti me! "
Pokušavala sam se odvezati, ali nikako nije išlo.
Moje ruke su samo još više bolele od užeta na njima.
K:"Da ti kažem nešto."
Napravio je krug oko mene, te prislonio glavu uz moje uho.
J:"Makni se! "
K:"Stvarno si naivna za tako jednu lepu i pametnu devojku. "
Suza mi je pala niz oko dok sam ga gledala ravno u oči.
J:"Uništio si mi život, a mislila sam da me voliš! Uništio si mi sve!"
K:"Ne, Klaro. Tvoja sestra ga je uništila. Nije me volela! Zato se sve ovo i danas dešava. "
Sarkastično sam se nasmejala i pljunula mu u facu.
J:"Zaslužio si da umreš u najgorem izdanju. "
K:"Mislila si da možete sprovesti nekakav plan protiv mene? Misliš da nisam znao!? Shvatio sam to još od onog trenutka kada si mi rekla da te ne zovem lutko. Tada sam shvatio da nešto nije u redu. Ali, ti znaš da sam ja uvek korak ispred, zar ne? "
Nabacio je blagi smešak čučnuvši pored mene.
K:"Ne možeš protiv mene, Klaro! Barem to Pavle zna. Nije te trebao pustiti samu sa mnom, zna za šta sam sve sposoban. Ili možda ga jednostavno nije bilo briga za tebe, a? "
U suzama sam spustila glavu.
J:"Ti si lud! "
Stavio je ruku na moj obraz i grubo mi stisnuo facu.
J:"Pusti me! "
K:"Ali ne mogu. Osveta je osveta."
ESTÁS LEYENDO
Početak ili kraj (Završena)
RomanceLjubavna priča koja će vas navesti da se zapitate, tko je Klarina ljubav? Tko je uništio njen život? POČETAK ILI KRAJ? 🎭