Odmaknula sam se od njega, te uzela svoju torbicu i uputila se ka izlazu.
J:"Vidiš Kyle, ja to mogu. I izvući ću te iz ovoga. Ali isto tako naći ću ko je to počinio."
Stala sam ispred njega, a on me pogledao sa nekim strahom u očima.
K:"Naravno. "
J:"Nazvat ću te sutra ili prekosutra kada dobijem informacije o nožu i ostalo."
Klimnuo je glavom i izašli smo napolje.
K:"Hoćeš da te odvezem kući ili gde već ideš? "
Stao je pored svog Ferrarija. Bože, otkud mu tolike pare.
A da, zaboravila sam da je psihopata bogat i da može kupiti celu državu da hoće.
Samo, ne razumem što se nadmeće sa mnom kada može da unajmi najboljeg advokata u državi i platiti ljudima da mu sve to reše.
Sve mi je to nekako sumnjivo.
J:"Ovaj, ne treba. Imam svoj auto.Vidimo se. "
Nasmešio se.
K:"Vidimo. "
Ušla sam u svoj čuveni BMW i krenula kući.
Vrata su bila zaključana i čim sam ušla unutra, bilo je očigledno da nema nikog.
J:"Teo! "
Derala sam se na sve strane, ali Teo nije bio u kući.
Gde li je sad taj kreten mogao otići?
Ostavila sam telefon i sve u dnevnoj, te otišla u svoju kupaonicu.
Brzo sam skinula sve sa sebe i uključila hladni tuš. Tako mi je prijao. Nakon napornog dana, sva umorena, ovo je nešto što mi je trebalo.
Ali ni to nisam mogla uraditi smireno, jer po mojoj glavi još uvek su se nalazile misli o Kylu. Što se krije iza njega? Ko je on? Da li je isti kakvim se prikazuje ili što?
Osušila sam se i obukla kratki šorc i kratku majicu.
Silazeći dole ugledala sam Tea kako čita nešto sa mog telefona.
J:"Pa gde si ti? "
T:"Bio sam malo napolju. Što je ovo? "
Uzela sam telefon i već je stigla poruka iz stanice. "Dobili smo neke otiske. Sutra dođite u stanicu, predat ćemo vam sve. "
T:"Stvarno misliš da se možeš izboriti sa tim slučajem?"
J:"Zašto ne? I ne diraj mi stvari."
Nasmejao se i otišao u svoju sobu.
Taman kada sam i ja htela u svoju,neko je pozvonio na vrata. Jao Bože moram ovakva da otvaram vrata.
Čim sam ih otvorila ispred mene se našlo vrlo dobro poznato lice.
YOU ARE READING
Početak ili kraj (Završena)
RomanceLjubavna priča koja će vas navesti da se zapitate, tko je Klarina ljubav? Tko je uništio njen život? POČETAK ILI KRAJ? 🎭