7.DEO

160 6 1
                                    

J:"Nisi ga ubio,a hteo si? "
K:"Nisam. I da mogu sad da vratim vreme ja bi ga ubio.Ali, jebiga neko me je prestigao."
J:"Kako možeš? "
K:"Što? "
J:"Da se smeješ na činjenicu da je tvoj otac mrtav."
K:"Ja njega ne smatram ocem.Ubio mi je brata, i tog dana kao što je umro moj brat i moj otac je umro za mene. "
Izdahnula sam i popila gutljaj kave.
J:"A da izadjemo malo na vazduh? Malo mi je vruće ovde."
K:"Važi. "
J:"Kada si našao telo oca, je li bilo išta sumnjivo pored? Naprimjer je li bio neki dokaz ili nešto? "
K:"Bio je nož. "
J:"Je li ga policija uzela i istraživala? "
K:"Uzela jeste, a to da je istražila mislim da nije. "
J:"Otisci? Pa kako nisu!? Ajde idemo kod mene u kancelariju. Zvat ću policajca koji je bio odgovoran za taj dan."
Stigli smo tamo, te sam odma policajca upitala za nož.
P:"Nož je zapravo, baš sada na istraživanju. Pokušavamo saznati čiji je i dobit ćemo otiske. "
J:"Kada će se dobiti rezultati?"
Kyle i ja smo nestrpljivo gledali u policajca.
P:"Sutra. "
J:"U redu, pošaljite mi ih na adresu. Ja sam odgovorna za ovaj slučaj. "
P:"Naravno Klara. "
Vratili smo se u kancelariju.
J:"Sutra ćemo to rešiti. Ima li još nešto što se sećaš u vezi tog dana? I, reci mi neke neprijatelje tvoga oca ako znaš. Ili neke ljude koji su mu možda nešto zamjerili. Morat ćemo uzimati otiske. "
J:"Imao je previše neprijatelja. Znam samo nekoliko od bruku njih. Jedan čovek Nikola(40g) i David (50). Taj Nikola je bio suprotna firma od mog oca, uvek su se svadjali, a David.Samo znam da mu je jednog dana došao kući i pretio. I to samo dve sedmice pre ubojstva. "
U tom trenutku pogledali smo se te sam brzo to zapisala.
J:"U redu. Pozvati ćemo ih oboje na razgovor uskoro. "
Klimnuo je glavom i naslonio se na zid.
J:"Znaš, meni će trebati dokazi da je ovo neko drugi počinio kao što ti tvrdiš, ili barem dokazi da ti nisi kriv."
K:"Nisam ja kriv. Ništa se ne brini.Za tri sedmice je suđenje, zar ne?"
J:"Imam samo tri sedmice da rešim ovo!? "
Progutala sam knedlu u grlu i zapitala se da li mogu ja ovo.
K:"Izgleda da.Što je bilo? Ti to ne možeš advokatice, a? "
Približio mi se toliko da sam osetila njegov dah na svom vratu. Bilo je nepodnošljivo ali sam nekako i uživala..

Početak ili kraj (Završena) Where stories live. Discover now