11.Bölüm | Rüzgar

1.7K 154 273
                                    

Bölüm Şarkısı: Camila Cabello - Cry For Me

...

Hermione Granger tükenmişlikle derin bir nefes aldı. Yanındaki Draco'ya destek istercesine baktığında Draco'nun ona güven verircesine hafifçe tebessüm ettiğini gördü. Angelina ise kocasının olayları daha da ateşleyeceğini bildiğinden Fred'i kucağına alıp. George'u hemen dükkanın başka köşesine çekti.

''Ronald?''

Şuanda tamamen darmadağın hissetmesine rağmen karşısındaki Lavender ve Ron çiftine asla kendini güçsüz gösteremezdi. Ron şaşkınlıktan dilini yutmuş gibi duruyordu. Kızılın mavi gözleri Malfoy ile Granger arasında gidip geldi. ''Granger?'' diye tiz bir ses işitti Hermione. Sesin sahibinin Lavender olduğunu biliyordu.

Anında kulaklarında Pansy Parkinson'un sesi çınladı.

''Bazen seviyesiz birini alt etmek için konuşmaya tenezzül dahi etmem. Sessizliğim onu yavaş yavaş çıldırtmaya yetecektir zaten.''

Hermione, Pansy'nin o mükemmel önerisini dinlemeye karar verdi.  Lavender'e cevap vermek bir yana dursun ona bakmadı bile. Draco, Hermione'nin  sessizliğine birkaç saniye anlamsızca baktı. Saniyeler içinde onun ne yapmaya çalıştığını çözdüğünde az sonra büyük bir eğlence çıkacağını anlamıştı.

''Seni burada görmek ne kadar hoş Ron.'' Kafasını Lavender tarafına çevirmeden devam etti. ''Seninle burada karşılaşacağımızı düşünmüyordum. Çok dışarı çıkan biri değilsin sonuçta. Gerçi sonunda elini birilerinin eteğinin altından çıkarıp dış çevreye de önem vermen beni çok sevindirdi.''

Ron anında saçlarının rengine dönerken Draco yanındaki Hermione'ye sırıtmakla meşguldu. Lavender'in ise az önceki sakin tavrından eser kalmamıştı. Hiddetle Hermione'ye döndü. ''Sen Malfoy'la takıla takıla iyice küstahlaşmışsın. Seni uzun süredir görememiştik ve görünce özür dileyecektik. Ama sen buna değmez bir insan olduğunu kanıtladın'' Draco bıkkınlıkla bir nefes verdi. Belki Brown'dan başkası ona küstah deseydi azıcık alınabilirdi. Ancak Lavender Brown, Draco'nun taktığı insanlar listesinde sonda dahi olamazdı.

Hermione ise hafifçe gözlerinin dolduğunu düşünüyordu. Draco'ya baktığında onun yüz ifadesinden ağlamaması gerektiğini tekrar ve tekrar anladı. Kanında kaynayan Gryffindor cesareti yüz göstermeye başlamıştı.

''Brown...'' diye başladı. ''Sen de mi buradaydın? Üzgünüm seni farketmemişim. Öncelikle senin beni küstah olarak adlandırmanın beni küstah yaptığını düşünmüyorum. Ayrıca-'' dedi ve gözlerinin üstüne düşmüş bir parça saçı geriye attı. Alaycı tavrını geri takındı. ''Hakkımda ne düşündüğün umrumda gibi bir izlenim mi verdim ben? Şayet o izlenimi aldıysan gülmeye başlayabilirim çünkü değilsin. Hatta beni bu kadar kafana takmış olman beni sevindirdi. Yakında beni düşünmeden uyuyamayacağını falan düşüneceğim''
Lavender hemen cevap vermek için ağızını açtı. Ron ise o an sanki sesine yeni kavuşmuş gibi bir hal aldı. ''Lavender sus!'' diye bağırdı sevgilisine. Lavender hemen saçlarını savurarak alındığını belli edercesine dudak büzdü.

Draco bıkkınlıkla nefes vererek ''Sürtük'' diye mırıldandı. Bu kızı oldum olası sevmezdi. Kısaca Hermione'ye baktı. Şuan bu güçlü kadın görünüşünün altında ağlamak isteyen küçük bir kız vardı. Draco bir kez daha Hermione Granger'in tanıdığı en güçlü kadın olduğunu kabul etti.

Ortamda bir sessizlik hakim oldu. ''Hermione ben gerçekten üzgünüm'' diye mırıldanan Ron ile Hermione ona döndü. ''Seninle her daim bir ilişkimiz olacağını düşünmüştük. Çünkü bize dayatılan düşünce hep beraber olacağımıza dair bir şeydi. Fakat ikimizin de istediği bu değildi biliyorsun Hermione. İkimizin de aklında başkaları varken-'' dedi ve çaktırmadan Draco'ya baktı. ''Başkaları ile olamazdık. Yemin ediyorum o gece bizi yakalamasaydın o akşam seninle konuşacaktım. Seni hayal kırıklığına uğrattığım, aldattığım ve kalbini kırdığım için çok pişmanım. Beni affetmeyeceğini de biliyorum ama aklımda başka biri varken seninle olamazdım. Aldatmam doğru değildi. Bu konuda sen beni affetsen de ben kendimi asla affetmeyeceğim. Anlık gaflete düştük işte. Sarhoştum, ne yaptığımı bilemeyecek durumdaydım. Dediğim gibi beni affetmeyeceğini biliyorum ama ben senden çok özür dilerim Hermione.''

The Last Time | DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin