14.Bölüm | Saatler

1.7K 155 196
                                    

Bölüm Şarkısı: Sam Tsui & Christina Grimmie - Just a Dream

...

Cornelia artık rutini haline gelmiş kapıyı çaldı. Biraz beklemesinin ardından kapı açılıp Severus'un simsiyah silüetiyle karşılaştığında etrafı kolaçan edip içeriye girdi.

Kapıyı kapattığı gibi pelerinini çıkardı ve saçlarını düzeltti. "Sana yeni bilgiler getirdim"

Severus kıza bir bakış attı. Son görüşmeleri bir hafta önce olmasına rağmen o günden çok daha zayıf duruyordu. Zaten bembeyaz olan teni daha da beyazlamıştı.

Salona geçtiklerinde Cornelia elindeki parşömenleri Severus'a verdi ve anlatmaya başladı. "Büyük bir inceleme hatası yapmışım"

Severus gözlerini parşömenlerde gezdirirken kıza devam etmesini işaret etti. "Geçen gece kendimi bir şeyler görmek için zorlad-"

"Ne yaptım dedin sen! Cornelia bunun ne kadar tehlikeli olduğunun farkında mısın? Yaptığın şeylerin sonunu düşünmeden hareket edebileceğin bir dönemde değiliz" Cornelia suçlulukla başını eğdi. "Biliyorum, biliyorum. Ama bir şey olmadı, bak sapasağlamım."

Bu bir yalandı ve ikisi de bunun bir yalan olduğunun farkındaydı.

"Herneyse dün geceki gördüklerim beni tek bir sonuca çıkardı. Gördüğüm o şeyler iki farklı zamandan kalma" Severus anında kıza odaklanmış onun anlatacaklarını can kulağıyla dinlemeye başlamıştı. "Sana kan ve bıçak izlerinden bahsetmiştim. Ardından da Hermione'nin Draco'nun kollarına yığıldığını biliyoruz"

Derin bir nefes alıp devam etti. Sesinde saf dehşet vardı. Korku... Kin..."Dün gece gördüklerim daha çok kan izleriyle alakalıydı. Teyzemi gördüm." Severus gözlerini devirdi. "Bella'yı kan ile birlikte görmek çok normal bir şey. Bunun için beni rahatsız et-"

"Hermione Granger'e işkence yapıyordu!"

Konu şimdi Severus'a ilgi çekici gelmişti. "O zaman buradan Granger'ın kötü olduğunu ve Draco'nun onu kurtaramayacağını mı çıkardın. Bu çıkarılması çok kolay bir izlenim."

"Hayır" diye itiraz etti Cornelia. "İki vizyonda farklı zamanlara  aitti. Diğerinde Draco ve Hermione daha büyüktüler. Bu işkence olayının yakın zamanda olacağına eminim. Fakat diğeriyle ilgili tereddütlerim var.  Sence de ikinci görüntüde Hermione'nin hiç bir fiziksel hasarı olmaması normal mi?"

Severus önündeki bardaktaki suyu dikledi. Ellerini saçları arasından geçirdi. "Yani sen görüntülerden birinin yıllar sonrasına ait olduğunu ve Granger'ın ölümünün tek hasarının zihinsel bir şey olduğunu söylüyorsun öyle mi?"

"Bir nebze öyle ama bunun nedenlerini de araştıracağım. Sıradan bir ölüm olmayacağı kesin. Onun kadar zeki bir kızı ruhsal anlamda böylece ölüme sürükleyecek şeyi çözmemiz gerek."

"Öleceği konusunda emin miyiz Cornelia?" Severus bunu gerçekten içten sormuştu. Duygularını çok gösteren biri değildi ancak birinin ölecek olması elbette onu da biraz üzmüştü.

"Öyle sanıyorum. Umarım bir şeyle yanlış yorumlamıştır diye dua etmekten başka çarem kalmıyor. Tek emin olduğum şey fiziksel bir acıdan çok ruhsal açıdan acı çekeceği"

Severus kızı onayladı. Ardından aklına gelen tek soruyu sormak için boğazını temizledi. "Yani bir bakıma sen savaşın Potter'ın tarafının kazanarak biteceğini mi söylüyorsun?"

The Last Time | DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin