Kaza

19.4K 751 56
                                    

Bana çarpan adam hızla arabadan inip yanıma gelirken ayağa kalkmaya çalışıyordum. "Seni hemen hastaneye götürmeliyiz." diyen adam ile "İstemiyorum." dedim.

"İtiraz istemiyorum." deyip beni kucağına alan adam ile "Gerçekten istemiyorum." dedim.

Biraz daha geç kalırsam eminim ki kafenin müdürü bahane kabul etmeden beni kovardı. Ve müdür beni kovarsa eve geri dönmek için almam gereken içkilere verecek param olmaz.

"İtiraz kabul etmiyorum." dedi adam ve beni kucağından indirip arabanın koltuğuna oturttu.

Adam da şoför koltuğuna geçti ve arabayı sürmeye başladı. "Beyefendi gerçekten iyiyim ben." dedim.

Adam bir eliyle direksiyonu tutarken diğer eliyle kolumu tuttu. Kolumu tutması ile acıyla ufak bir çığlık attım. 

"Demek ki iyi değilmiş." diyen adam ile ona cevap vermeden saate baktım. Çoktan geç kalmıştım artık geri dönüşü yoktu.

Sessizce yolu izlemeye başladım. Adam arabayı ustalıkla sürerken "Yüzüne ne oldu?" diye sordu. 

"Ufak bir kaza." diye yalan söyledim. Tanımadığım adama babam dövüyor diyecek halim yok ya. 

"Buna inanmadım. Peki bacağındaki morluklar ve kızarıklar ne?" diye sordu. "Sadece sakar birisiyim." dedim.

Adam arabasını hastanenin önünde park ederken "İyi yalan söyleyemiyorsun." dedi ve arabadan indi.

Bende arabadan inince adam beni tekrar kucağına aldı. "Sanırım ben yürüyebilirim." dedim. Utanmış mıydım ben?

"Ben yine de işimi garantiye alayım." diyen adam ile daha fazla zorlamadan sustum. Hastaneye girince bir anda herkes beni taşıyan adama "Hoş geldiniz Alper Bey." demeye başladı.

Onca insanın adının Alper olduğunu öğrendiğim adama saygı duymasına şaşırmıştım. Belki de onun hastanesidir.

Zaten arabası da çok pahalı kesin zengin biri. Vücudu da kaslı falan spor yaptığı belli oluyor. 

Adının Alper olduğunu öğrendiğim herif ile bir doktorun odasına girdik. Alper Bey beni hasta yatağına oturturken doktor benimle ilgilenmeye başladı.

"Senin yaşın kaç?" diye soran doktor ile "On yedi." dedim.  "Alper Bey kız reşit olmadığı için ailesinin buraya gelmesi gerekiyor." diyen doktor ile endişeyle "Hayır! Olmaz." dedim.

Babamı hastaneye çağırırsam kendisine iş çıkardığım için bana daha çok sinirlenirdi ve beni dayak manyağı ederdi.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin