Her Ucrasında

11.6K 535 28
                                    

"Bu arada sevgilin oldukça yakışıklıymış." diyen Ömür ile "Sağ ol." dedim. O esnada Vuslat'ın Ömür'e çatık kaşlarla baktığını görmem ile tebessüm ettim.

"Vuslat sadece öylesine söylenen bir laftı. Anında kıskanma." dedi Ömür. Vuslat kolunu Ömür'ün omuzuna atarken "Bu seferlik görmezden geliyorum." dedi.

"Demek Tehlike sensin ha." dedi Erim. "Evet. Bunu yeni mi kavrıyorsun?" dedim.

"Ne bileyim o kadar çatışmalarını, baskınlarını, çalışmalarını duyduk ama gerçek hayatta seninle karşılacağım aklıma gelmezdi.." dedi Erim.

"Hepimiz mafya değil miyiz oğlum? Elbet bir gün karşılaşacaktık." dedim. Bunda o kadar da abartılacak bir şey yoktu.

"Böyle sınıf arkadaşı falan olduğumuza göre sana bir soru sorabilir miyim?" dedi Erim.

"Tabi ki de sorabilirsin." dedim. "Geçen ay bütün iç organlarının çıkarıp parçalandığı bir ceset bulundu. Hatta erkeklere ait o şeyi iki metre uzağındaydı. Onu sen mi yapmıştın?" diye sordu Erim.

Kızların midelerinin bulandığını ve tiksindikleri yüzlerini ekşitmelerinden belli oluyordu. Kulağa pek hoş geldiği söylenemez.

Soğukkanlılıkla "Evet ben yaptım." dedim. "Ne diye adamı o hale getirdin lan." diyen Erim ile "Otopsi yapacak doktora yardımcı olmak istedim." dedim.

"Gerçekten onu neden yaptın?" diye soran Vuslat ile "O piç kurusu küçük kızlara tecavüz etmeye çalışırken yakaladım. Ve cezalandırdım." dedim.

Herkes bana hayranlık ve dehşetle bakarken oturduğum yerden kalkarak okul binasına doğru yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimde neredeyse kimse yoktu. Sırama geçtim ve kafamı sıraya gömdüm. Şuan sadece uyumak istiyordum.

Yalın'dan

Sınıfa geçtiğimde sırasında uyuyan Almira'yı görmem ile çevreye bakındım. Bizimkilerden kimse burada yoktu.

Sessizce Almira'nın yanına geçip oturdum. Saçlarından gelen menekşe kokusuyla kendimi tutamayıp başına bir öpücük kondurdum.

Bende kafamı sıraya koyarken Almira'ya bakıyordum. Gözleri kapalıyken bile mavi gözlerinin delici bakışlarını hissetmem normal miydi?

Aklımın her ucrasında Almira varken kendime kızdım. Sevgilim var dediğinde inanmayarak ona yakınlaşmıştım.

Meğersem kızın gerçekten bir sevgilisi varmış. Umarım onu öptüğüm için sevgilisi ile arası bozulmaz.  Çünkü Almira'yı üzgünken görmeye dayanabileceğimi sanmıyorum.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin