Osman Korkmaz'ın bize silah doğrultan iki adamını bulup cezalandıracaktım. Böylece Alper Abi'm benim kendi başıma neler yapabileceğimi görecekti.
Tek sorun Osman Korkmaz'ın adamlarına nasıl ulaşacaktım? Hızlıca Alper Abi ile yaşamaya başladığım eve gittim.
Kanlı kıyafetlerimi değiştirip baştan aşağı siyah giyindim. Alper Abi vurulduğu esnada silahını almıştım ve silahı hala bende duruyordu.
Ama bu silah yetmeyebilirdi. Hızla Alper Abi'nin odasına gidip çekmecelerini kurcalamaya başladım.
İki silah ve bir çakı bulmam ile silahın birini belime yerleştirdim. Diğer silahı elime alırken çakıyı da cebime koydum.
Sanırım hazırdım. Geri aşağı indim ve korumalardan birinin yanına gittim. Koruma bana merakla bakarken "Osman Korkmaz'ı nerede bulabilirim?" diye sordum.
"Efendim size bilgi verme yetkim yok." diyen koruma ile bağırarak "Bana Osman Korkmaz'ı nerede bulacağımı söyle!" dedim.
Koruma tekrar karşı çıkacakken "Sanırım Alper Abi'm beni uğraştırdığın için seninle görüşmesi gerekecek." dedim.
Adamın yüzü bembeyaz olurken "Her zaman takıldığı bir bar var. Orada olabilir." dedi koruma.
"Tamam hangi bar?" diye sordum. "Barın adı Şeytan. Buraya yürüyerek yirmi dakika uzaklıkta." diyen koruma ile barın ismiyle bile tedirgin oldum.
Korumanın yanından ayrılırken koruma "Alper Bey'e beni söyleyecek misiniz?" diye sordu.
"Hayır, söylemeyeceğim." dedim ve yanından ayrıldım. Şimdi tek yapmam gereken bara gitmek ve o herifleri cezalandırmaktı.
Yirmi dakika gibi bir süre yürüdükten sonra barın olduğu yere gelmiştim. Barın önündeki korumalar bana kaşlarını çatık bir şekilde bakarken "İçeri gireceğim." dedim.
"Yaşınızın tuttuğuna emin değilim." diyen korumalardan biriyle "Bunu bir iltifat olarak alıyorum ve beynini silahımla dağıtmadan önce önümden çekileceğini umuyorum." dedim.
Koruma önümden çekilince "Aferin." dedim ve içeri girdim. Ter ve alkol kokusu burnumu rahatsız ederken barmenin yanına gittim.
"Osman Korkmaz burada mı?" diye sordum. Barmen arka çaprazımdaki masayı gösterdi. Masaya baktığımda iki adam vardı.
Birisi yeşil gözlü siyah saçlı oldukça yakışıklı bir çocuk idi. Tahminen benim yaşımda ya da bir yaş büyüktür.
Diğer masada oturan ise otuzlu yaşlarının başında bir adam idi. Kesinlikle otuzlu yaşlarında olan adam Osman Korkmaz.
Şimdi kendimi gösterme zamanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike'm
ChickLitAilesi evden kovduktan sonra ufak bir araba kazası geçiren kız. Ona çarpan araba şoförü sayesinde Tehlike lakaplı bir mafyaya dönüşürse ne olur? Herkesin korktuğu, acımasız bir mafyaya dönüşen kızımızın hayatı karşısına çıkan zorluklar ile mücadele...