Yalın'dan
Almira'nın yanına oturdum ve elini tuttum. O mavi gözleri yoktu ama yine de ben ona esirdim.
"'Saatin kaç olduğuna bakmaksızın seviyorum seni ve açık bir kitap gibi koyuyorum masaya sevgimi.
Şimdi ben gözlerinin kapalı oluşunun verdiği etki ve yetkiye dayanarak bir kaşık suda kopacak ne fırtınalara hazırım.
Sabaha karşı 5'te kedileri, varlığından umudu hiç kesmediğim perileri ve saatin kaç olduğuna bakmaksızın seni seviyorum.
Uyanma ihtimali vadettiğin bir aşkın sofrasında hasretinden kalanları kemiriyorum. Hastalıkta ve sağlıkta, iyi günde ve kötü günde, aramızda bir bardak kırılıp başımızda ekmek gezdirilinceye, kafamızdaki sesler işkenceyle susturuluncaya, yakında ve uzakta, baharda ve sonbaharda, ölüm bize vız gelip tırıs gidinceye kadar bir heykeltraş inceliğiyle biçimlendiriyorum bendeki sadeliğini.
İşte bütün bunları gözlerinin kapalı oluşundan aldığım yetkiye dayanarak söylüyorum. Uyanmaman yemin ederim çok çirkin ve insanı canından bezdirici bir şey." dedim ve gözümden akan yaşları elimin tersi ile sildim.
"'Bir evimiz olsun kimsenin bilmediği, sadece ikimizin arasında sır olan bir ev. Odalardan birinde sadece film izleyelim, sevdiğimiz bütün filmler olsun.
Sonra evin tavanı cam olsun, gece yatarken gökyüzünü izleyelim. Sanki sarılmasak üşüyecekmişiz gibi hissedelim hep.
Sabahları beraber koşalım kimsenin olmadığı bir parkın içinde. Sadece birbirimize gülelim ve içimizden kaybetme korkusunu atalım.
Ben bileyim ki hep benim kalacaksın. Sen bilesin ki ben senden başkasına fazlayım. Birbirimizin olalım, düşlerde ve gerçekte...
Beraber kek yapalım, ben anlamam ama sana yardım ederim. Eğer sende yapamazsan sorun etmem, yapabildiğimiz kadarını yeriz, varsın adı kek olmasın.
Sonra hiç bitmeyecek bir şarkı başlasın ve şarkı bitene kadar seveyim seni. Nasıl olsa bitmeyecek. İşte biz o şarkıya benzeyelim, lütfen bitmeyelim. Lütfen uyan." dedim ve elinin üstüne bir öpücük kondurdum.
Yoğun bakımın camı tıktıklanınca gitme vaktimin geldiğini anladım. "Güzelim artık ben gitmeliyim. Gitmeden bir itirafta bulunmalıyım. O çocuğu ben ayarladım. Hani anket yapan çocuğu. İstediğin şeyleri öğrenerek kendimi affettirmek için. Lütfen uyan ve o listeyi tamamlayalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike'm
ChickLitAilesi evden kovduktan sonra ufak bir araba kazası geçiren kız. Ona çarpan araba şoförü sayesinde Tehlike lakaplı bir mafyaya dönüşürse ne olur? Herkesin korktuğu, acımasız bir mafyaya dönüşen kızımızın hayatı karşısına çıkan zorluklar ile mücadele...