"Sen bunu nasıl öğrendin?" diye soran Ulaş ile "Sadece Yalın'a güvendim ve inandım." dedim.
Ulaş anlamayarak bana bakarken Yalın'ın elinden tuttum. Ulaş'a "Poyraz'ı dövme onurunu sana bırakıyorum." dedim ve Yalın ile birlikte yanlarından ayrıldık.
"Güzelim orada ne yaptın ya." diyen Yalın ile gülerek "Kimin sevgilisiyim." dedim.
Yalın bu cevabıma gülerken onunla Ulaş'ın çadırına girdik. Yalın eşyalarını toparlarken merakla "Ne yapıyorsun?" diye sordum.
"Senin çadırına taşınacağım." diyen Yalın ile gülerek "Benim çadırım dolu." dedim.
"Hazal'ı çadırından atacağım." diyen Yalın ile gülerek "Öyle olsun bakalım." dedim.
Beraber benim çadırıma geçtikten sonra Hazal'ın tüm eşyalarını çadırın önüne koydum. Zaten bugünden sonra kampta kalacağını da sanmıyorum.
Yalın gömleğini çıkarınca kaşlarını çatarak "Ne yapıyorsun?" diye sordum. "Giyiniyorum." diyen Yalın ile göz devirdim.
Pantolonunu da çıkarıp gri eşofmanını giyince "Çadırdan çıkmamı söyleyebilirdin." dedim.
"Gömleğimi çıkarınca kaslarıma öyle bir baktın ki rahatsız olmadığını düşündüm." diyen Yalın ile göz devirdim.
Sırıtan Yalın'a "Tamam şimdi çık giyineceğim." dedim. Yalın dediğimi umursamayarak yerdeki kamp yatağına yattı ve "Ben arkamı dönüyorum giyin sen." dedi.
Yalın arkasını dönünce temkinli bir şekilde şortu pijamalarımı giydim ve Yalın'ın yanına uzandım.
Yalın anında bana dönerken gülümsüyordu. Güldüğünü görmeyi özlemişim.
"Yarın serbest gün beraber bir şeyler yapalım mı?" diye soran Yalın ile "Olur ama ilk önce kendini affettirmelisin." dedim.
"Nasıl yani?" diye soran Yalın ile "Bizim evdeyken abimin yanında bana söylediklerin fazla kırıcıydı." dedim.
Ulaş ile bir şey yaptığımızı ima etmişti ve gerçekten o kalbimi kırmıştı. "Yine de yanımdasın ama." diyen Yalın ile "Gururumu ezecek kadar seviyorum." dedim.
Yalın beni kendine çekip sıkıca sarılırken "Çok özür güzelim. Seni kırmak en son isteyeceğim şeylerden biri. Sana söz veriyorum ki kendimi affettireceğim." dedi.
Bu dediği beni gülümsetirken bende ona sarıldım ve gözlerimi kapatarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike'm
ChickLitAilesi evden kovduktan sonra ufak bir araba kazası geçiren kız. Ona çarpan araba şoförü sayesinde Tehlike lakaplı bir mafyaya dönüşürse ne olur? Herkesin korktuğu, acımasız bir mafyaya dönüşen kızımızın hayatı karşısına çıkan zorluklar ile mücadele...