Kaybettin

5.8K 254 75
                                    

Yalınlar ile sahil kenarında bir kafeye gitmiş, kızları da çağırmıştık. Olanlara hala kafam ermiyordu.

Telefonumun çalması ile arayana baktım. Murat Abi arıyordu. İstemeyerek de olsa telefonu açtım.

Telefonu açarken "Efendim." dedim. 

"Almira şimdi neredesiniz? Gelip olanları anlatmak istiyoruz." dedi Murat Abi.

"Sen ve kim?" diye sordum.

"Abin, Hande ve Başak ile geleceğim." diyen Murat Abi ile isimlerini de öğrenmiş oldum.

"Senin ki hangisi?" diye sordum. 

"Hande." diyen Murat Abi ile "Tamam konum atacağım. Ama sinirlerim bozulursa kimseyi dinlemem giderim." dedim.

"Tamam güzellik beş dakikaya geliyoruz." dedi Murat Abi ve telefonu kapattı. 

Konumumuzu Murat Abi'ye attım ve gelen kızlara baktım. "Kuzum bir şey mi oldu? Neden apar topar çağırdınız?" diye soran Ömür ile Vuslat "Durumlar biraz karışık." dedi.

"Çok mu karışık?" diye soran Işıl ile "Amını götünden sikmek istediğim insanlar var." dedim. "Anladım." dedi Işıl ve Erim'in yanına oturdu. 

Kısa bir süre sonra abimler gelince onlara bakmamaya çalıştım. Abim beni gerçekten çok fazla kırmıştı.

Abimler masaya oturunca "Fazla zamanımız yok. Hızlı anlatın." dememle abim "Almira yüzümüze bakıp konuşur musun?" dedi.

"Bu kadar küçük detaylara takılacaksan ben kalkıyorum." deyip ayaklanmıştım ki Murat Abi kolumdan tutum beni geri oturttu.

"Öncelikle sizi kuzenim Başak ve sevgilim Hande ile tanıştırayım." diyen Murat Abi ile "Oha ne ara sevgili oldunuz amık?" dedim.

"Daha bugün olduğu için sana söyleyememiştim." dedi Murat Abi. Başak da Murat Abi'nin kuzeni çıktı ya.

Şimdi Murat Abi'nin halasına, teyzesine ya da yengesine küfretmiştim. Aman kimin umurunda?

"Hande ve Başak buraya yeni taşındı." diyen abim ile "Uzatmak yerine o sik depoda ne işiniz olduğunu anlatsanıza." dedim.

Abim derin bir nefes aldıktan sonra "Hande ve Başak'ı kaçırmışlardı. Bizde onları kurtarmaya gittik." dedi.

"Sen ne diye sende gidiyorsun? Onları kurtarman ne boka yarayacak?" diye sordum. 

"Seviyorum çünkü lan!" diyen abim ile ayağa kalktım. Başak abime mutlulukla bakıyordu.

Abimin omzuna elimi koydum ve "Tebrik ederim bir sevgilin oldu. Tabi bir de kardeşini kaybettin." dedim.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin