Eğiteceğim

17.2K 705 228
                                    

Gözlerim kocaman açılırken "Anlamadım?" dedim. "Duydun işte beni. Seni işe alıyorum." dedi Alper Bey.

"Ben o işlerden hiç anlamam efendim. Silahı bile ilk kez sizde gördüm." dedim.

"İşte bu yüzden seni eğiteceğim." diyen Alper Bey ile "Neden?" diye sordum. Bunu yapması için hiçbir neden yoktu.

"İstersen banim yanımdan ayrılıp seni döven o piç babanın yanına gidebilirsin." dedi Alper Bey.

O esnada içeri bir hizmetçi girip "Yemek hazır efendim." dedi. "Hadi yemeğe " diyen Alper Bey ile arkasından ayağa kalkıp mutfağa gittim.

Yemek masasında hazırlanan yemekler ile ağzım sulandı. Babamın evinde yemeği ben yapardım o da aldığı malzemeler ile ortaya ne çıkarsaydı.

Masaya oturduğumda nazikçe yemekleri yemeye başladım. "Şimdi de ben sana kendimi tanıtayım." diyen Alper Bey ile ağzımdaki lokmayı yutarak onu dilemeye başladım.

"Ben Alper Acar. 24 yaşındayım bu nedenle bana abi dersen memnun olurum. Arabalar üzerine olan bir şirket zincirim var. " dedi Alper Abi.

"Tanıştığıma memnun oldum Alper Abi." dedim ve tatlı bir gülümseme yolladım. Alper Abi de bana tebessüm edince yemeğime geri döndüm.

"Aklıma takılan bazı sorular var." dedim. "Sor." diyen Alper Abi ile "Beni nasıl eğiteceksin?" diye sordum.

Alper Abi "Yarından itibaren spor yapacağız. Vücudun hamlıktan kurtulduğunda da dövüş sanatları öğreneceksin. Dövüş sanatlarında ustalaştığında ise silah eğitimine başlayacağız." dedi.

"Peki okulum ne olacak?" diye sordum. "Eğitilene kadar uzaktan eğitim göreceksin." dedi Alper Abi.

Bildiğim kadarıyla uzaktan eğitim almak oldukça pahalıydı. Bu adam ne kadar da zengindi böyle.

"Peki neden bana yardım ediyorsun?" diye sordum. Alper Abi bu sorumu duymamazlıktan geldi ve "Ben doydum." diyerek sofradan kalktı.

Alper Abi'nin benden sakladığı bazı şeyler vardı ama bunu sorgulamak bana asla düşmezdi.

Şimdi ben o dizilerdeki gibi mafya mı olacaktım? Acaba mafya olmayı ben istiyor muydum?  

Bu sorunun cevabını bulamazken başka şansımın olmaması aklıma geldi. Alper Abi'nin teklifini kabul ederek belki hayatımı tehlikeye atmıştım ama kabul etmeseydim sokaklarda sürünerek geberecektim.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin