Kayıt

5.8K 256 37
                                    

Yalın uyanırken olanları anında anlayarak bana dehşetle baktı. "Almira biz dün gece..." derken Yalın'ın sözünü kestim.

"Yalın lütfen söyleme." dedim gözümden bir yaş akarken Yalın elini yanağıma koyup gözyaşımı sildi.

"Lütfen ağlama Almira. Yani biz kesin yapmış mıyız? Emin misin?" diye soran Yalın ile "Eminim. Kan var." dedim.

"Ben çok özür dilerim güzelim. Ben hiçbir şey hatırlamıyorum." diyen Yalın ile "Bu ikimizin de suçu." dedim.

"Şimdi ne olacak?" diye soran Yalın ile "Bu aramızda bir sır olarak kalacak." dedim. 

İkimizde hiçbir şey demeden otururken odanın köşesindeki kamerayı gördüm. "Senin odan da ne diye kamera var?" diye sordum.

"Daha önce evime girmeye çalışan düşmanlar olunca babam evin her yerine taktırmıştı." dedi Yalın.

O zaman bu kamera bizi gece boyunca çekmiş miydi? "Nereye kaydediyor?" diye sordum. Kaydettiği yerlerden silmeliydik.

"Bilgisayarıma kaydediyor." dedi Yalın. "Tamam sen giyinip odadan çık bilgisayarını aç sonra bende giyinip geleydim." dedim.

"Tamam güzelim." diyen Yalın ile ona arkamı dönüm. Yalın ben bakmıyorken yataktan kalkıp giyindi.

Yalın ardından kapıyı kapatarak odadan çıkarken yataktan kalktım. Nasıl böyle bir saçmalık yapabilmiştim?

Çamaşırlarımı giydikten sonra dün ki kıyafetlerimi giymek istemedim. Bana dün gece yaptığımız acı gerçeği hatırlatıyordu.

Yalın'ın dolabından beyaz bir tişört ve bir şort alarak onları giydim. Şortun beli bol gelirken olabileceği kadar sıktım.

Salona geçtiğimde Yalın bilgisayarını kucağına almıştı. Hiçbir şey söylemeden yanına oturdum ve bilgisayar ekranına baktım.

"Dün geceyi tamamen siliyorum güzelim." diyen Yalın ile "Silmeden önce izlemek istiyorum." dedim.

Yalın anlamayarak "Efendim?" deyince "Yalın bu benim ilkimdi ve ikimizde kafayı bulmuştuk. Neler olduğunu görmek istiyorum." dedim.

"Tamam güzelim. İstediğin zaman kapatırım." dedi Yalın ve dün geceki kayıtları başlattı. 

Soyunduktan sonra Yalın "Bunun doğru olmadığını biliyorsun değil mi?" diye sormuş. Cevap olarak "Biliyorum ama istiyorum." demişim. 

Kahretsin ne bokuma istiyorum diyorum ki. Kayıt devam ederken derin bir nefes aldım. Yalın durmak istemiş ama ben devam etmek istemişim.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin