Evime geri döndüğümüzde Hande,Işıl, Ömür, Başak ve Murat Abi buradaydı. Abimin bu harap halini gördüklerinde hepsi ayaklandı.
"Alper iyi misin?"" diye soran Başak ile abim "Yok bir şeyim." dedi.
"Abi seni bir sikerim bir de yer siker bir daha sikerim bir daha yer siker. böyle kısır bir döngüye girersin. Ne demek bir şeyim yok? " dedim.
"Almira!" diye uyaran abim ile ona dil çıkardım. "Başak ilerde görümcen olacağım o yüzden şimdiden gözüme girmek için abimle ilgilen." dedim.
Bu dediğime bizimkiler gülerken Hande'ye dönüp "Murat da benim abim sayılır. Yani seninde görümcenim." dedim.
Hande gülmeyi keserken Murat Abi "Yine formundasın." dedi. "Her zamanki gibi mükemmelim. " dedim.
"Bu egonun sebebini sorabilir miyim?" diye soran Murat Abi ile "Üç adet can sıkıcı mahlukat öldürdüm. Biri gay penisli Poyraz diğer ikisi market kaşarı Nehir ve Hazal." dedim.
"Şimdi neşen anlaşıldı." diyen Murat Abi ile Yalın "Herkes buradayken bir haberim var." dedi.
"Ne?" diye sordum merakla. "Ben evleniyorum. Hepiniz davetlisiniz. Hemde sen Almira." diyen Yalın ile olduğum yerde kalakaldım.
Kalbim kanın nasıl pompalayacağını unuturken sinirle "Çocuk seni bir sikerim, ağzından bok çıkar! Ne demek evleniyorum lan! Birde sırıtıyorsun! Birde beni nikah şahidin yap istersen!" dedim.
"Ben senin için yanımdaki sandalyeyi düşünmüştüm." diyen Yalın ile anlamayarak "Ha?" dedim.
Yalın önümde diz çöktü ve cebinden bir yüzük çıkardı ve "Mavi gözlü kız benimle evde kalmamak için bir ömür yaşar mısın?" diye sordu.
"Sen olmasan evde mi kalırım ki?" diye sordum. "Tabi kızım. Benden başka kim bakar sana? Mafya, küfürbaz, psikopat ve Tehlike'sin." dedi Yalın.
"Hay ben senin ağzını ,yüzünü, iki gözünü sikeyim. Övdün mü gömdün mü belli değil çocuk." dedim.
"Aslında romantik bir şeyler hazırlamıştım da şimdi kim o kadar uzun paragrafı okuyacak. Evlen benle işte." diyen Yalın ile göz devirdim.
"Sümüğünü siktimini ibnesi! Tamam lan yüzüğümü ver." dedim. Yalın gülerek yüzüğü parmağıma geçirince dudaklarımızı birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike'm
ChickLitAilesi evden kovduktan sonra ufak bir araba kazası geçiren kız. Ona çarpan araba şoförü sayesinde Tehlike lakaplı bir mafyaya dönüşürse ne olur? Herkesin korktuğu, acımasız bir mafyaya dönüşen kızımızın hayatı karşısına çıkan zorluklar ile mücadele...