Konuşacağım

10.5K 482 17
                                    

Yalın hiçbir şey söylemezken sinirle yüzüne bir tokat attım. Yalın'ın kafası sağa doğru eğilirken arabama binip oradan uzaklaştım. 

Biliyorum bu olay benden önce gerçekleşmişti ama bu olay Yalın'ın kişiliğini gösteriyordu.

Demek ki Yalın kardeşim dediği insanların sevgilileri ile fingirdeşiyordu. Yalın'ın kişiliğini bulmaya çalışıyordum ama bu olay onun karaktersiz olduğunu gösteriyordu.

Evin garajına arabamı park ettim ve sinirle arabadan indim. Meymeletsiz herif! 

Kapı sesini duyan abim salondan çıkmıştı. "Almira okuldan dönmek için erken değil mi?" diye soran abime cevap vermeden odama çıktım.

Sporcu şortumu ve yarım tişörtümü giyip geri aşağı indim. "Almira bir sorun mu var?" diye soran abim ile "Sadece spora gideceğim." dedim.

"Bir şey olduysa bana anlatmalısın." dedi abim.  "Gerçekten boktan konuşmaları çekecek halde değilim." dedim ve konuşmasına izin vermeden evden çıktım.

Yirmi beş dakikalık bir yürüyüşten sonra spor salonuna gelmiştim. Üstümdeki siniri atmak için kum torbalarının olduğu yere gittim.

Telefonumdan açtıktan sonra boks eldivenlerimi giydim. Sinirle kum torbasını yumruklamaya başladım.

Nasıl olur da yeşil gözlerine düştüğüm o çocuk kardeşim dediği kişinin sevgilisi ile öpüşmüştü? Hiç mi gururu yoktu?

Kum torbasında delik açarken içindeki kum hızla yere dökülmeye başladı. Kum torbası bile dayanamadı lan. Sinirle yere oturdum ve boks eldivenlerini çıkarıp bir köşeye fırlattım. 

"Almira konuşabilir miyiz?" diyerek yanıma gelen Ulaş ile "Tabi ki de konuşabiliriz." dedim.

Ulaş yanıma otururken "Bugün olanlardan dolayı özür dilemek istedim. Benim yüzümden sevgilin ile tartıştın." dedi.

"Seninle bir alakası yok." dedim. Ulaş tebessüm ederek "Ben yine de kendimi suçluyorum." dedi.

"Ulaş gerçekten ben iyiyim. Hatta düşünüp karar verdim.  Yalın ile sakince konuşacağım." dedim.

Ulaş bu dediğime bir an şaşırır gibi olurken hemen yüz ifadesini değiştirdi. "Buna çok sevindim Almira."  dedi.

Telefonunu çıkarıp snapchat'i açtı ve  telefonun ekranını bize tuttu. "Hadi bugünün anısına saçma salak fotoğraflar çekilelim." dedi.

Beraber saçma sapan pozlar verirken eğlenmiştim. Arı, ayı, köpek, palyaço, hayalet gibi efektler denemiştik.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin