Yazarcağınızın Anltamıyla
Genç kız elinde tuttuğu şişedeki içkinin son yudumunu kafasına dikdikten sonra yanında oturan sevdiği adama baktı. İkisi de sarhoş olmuşlardı.
"Sen neden Ulaş ile yakın davranıyorsun ki?" diye konuşan oğlan dediklerini kendisi bile kavrayamıyordu.
"Senin kıskandığını görmek hoşuma gidiyordu." diyen genç kız ile bu cevap oğlanın hoşuna gitmişti.
"Beni çok mu seviyorsun?" diye soran genç adam ile genç kız kıkırdayarak kollarını iki yana açtı.
"Seni bu kadar çok seviyorum." diyen genç kız ile genç adam dayanamayarak kızın dudaklarına yapıştı.
Genç kız bu ani hareket ile ilk önce şaşırsa da sonra kalbine ait olan adamın öpüşüne karşılık verdi.
Öpüşleri derinleşirken genç adam kızın bacaklarından tutarak onu havaya kaldırdı. Genç kız bu duruma kıkırdarken kollarını genç adamın boynuna sardı.
Genç adam dudaklarını sevdiği kızın dudaklarından ayırmadan onu yatak odasına götürüp yatağa bıraktı.
Genç kızı yatağa bırakırken kolunu yatağın köşesine sürten genç adamın kolundan yatağa birkaç damla kan akarken kimin umurundaydı?
Dudakları birbirinden ayrılırken genç kızın dikkatini odanın köşesinde olan kamera çekti ama şuan umursayacak durumda değillerdi.
İkisi de birlikte olmayı çok arzularken üstlerini soyunmaya başladılar.
Almira'dan
Sabah uyandığımda kafama iğrenç bir ağrı girdi. Yanıma baktığımda Yalın uyuyordu. Yataktan çıkacakken üstümde hiç bir şey olmaması ile geri örtünün altına girdim.
Yoksa dün gece sarhoş olduktan sonra yanlış bir şeyler mi yapmıştık? Korkuyla örtünün altına baktım.
Kahretmesin! İkimizde çıplaktık. Çarşafta kan lekesi görmem ile gözlerimi sımsıkı kapattım.
Bu rüya olmalıydı. İkimizde böyle bir hata yapacak kadar mal değildik. Değil mi? Ama sarhoştuk da.
Örtüyü üstümden çekmeden yatakta doğruldum ve sırtımı yatağın başlığını yasladım. Kasıklarımın falan ağrıması gerekmez miydi? Neden hiçbir acı çekmiyordum.
Tabi ya ben mafyayım. Acıya alışığım bu yüzden dün gece olanların ağrısını hissetmiyordum.
Korkuyla Yalın'ı dürtmeye başladım. "Yalın uyan." dedim. Gözlerim dolmuşken utançtan da yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike'm
ChickLitAilesi evden kovduktan sonra ufak bir araba kazası geçiren kız. Ona çarpan araba şoförü sayesinde Tehlike lakaplı bir mafyaya dönüşürse ne olur? Herkesin korktuğu, acımasız bir mafyaya dönüşen kızımızın hayatı karşısına çıkan zorluklar ile mücadele...