Cevap Ver

8.6K 404 38
                                    

"Sen burada bekle ben hemen geliyorum." dedim ve hızla geri partinin olduğu mekana girdim.

Hızla sahneye çıktım ve sesi kapattırdım. Herkesin dikkatini toplayınca mikrofonu elime aldım. 

Sinirle "Hazal Ustaoğlu burada ise koca götünü kaldırıp benimle bahçeye çıksın!" dedim.

Hazal maskesini çıkarırken hızla yanına gittim. Sıkıca kolunu tuttum ve "Benimle geliyorsun!" dedim.

"N'oluyor ya." diye söylenen Hazal ile "Kes sesini!" diye bağırdım ve onu çekiştirmeye başladım.

Hazal ile bahçeye çıktığımızda arkamızdan meraklı bir kalabalık da dışarı çıkmıştı. 

Hazal'ı sinirle bir kenara ittirdim. Hazal yere düşerken Yalın yanıma gelip "Ne yapıyorsun?" diye sordu.

"Kimse karışmasın! Yoksa arada onu da sikerim!" diye bağırdım ve Hazal'ı saçlarından tutup kaldırdım.

"Ulaş ile sevgiliyken Yalın'ı gelip sen öptün değil mi!" diye bağırdım. Hazal acı ile sızlanırken "Evet" dedi.

"Ulaş'a Yalın beni öptü diye iftira da attın değil mi!" diye bağırdım. Hazal cevap vermezken saçını daha da sert çekip yüzünü bir tokat attım.

"Cevap ver lan am turşusu!" diye bağırdım. Hazal ağlamaya başlarken "Evet!" dedi.

"Fotoğrafı da sen çektirdin değil mi?" diye sordum. Hazal ağlarken cevap vermezken yüzüne bir tokat daha attım.

"Ben sorduğumda cevap vereceksin!" diye bağırdım. Hazal tekrar evet derken "Peki neden ?" diye bağırdım.

"Ulaş ile Yalın birlikteyken çok güçlü oluyorlardı. Babam  da onları ayırırsak mafyalıkta ilerleyebilecekti." dedi Hazal.

Şimdi anlaşıldı. "Peki ortağın var mı? Fotoğrafı kime çektirdin! Tanıyor muyuz!" diye bağırdım.

"Nehir ve Poyraz" diyen Hazal ile onu bir kenara ittirdim. Artık herkes maskesini çıkarmıştı.

"Yalan söylüyor!" diye bağıran Nehir ile yüzüne sert bir yumruk attım. Poyraz araya girecekken Vuslat onu sertçe tuttu.

Nehir yere düşerken üstüne çıktım ve boğazını sıkmaya başladım. "Şimdi anlat! Nasıl yardım ettin?" diye sordum.

"Fotoğrafı ben çektim. N'olur bırak beni." diyen Nehir ile "Poyraz ne yaptı peki?" diye sordum.

"Hazal Yalın'ın yanına giderken Ulaş'ı oyalıyordu." diyen Nehir ile üstünden kalkıp karnına sert bir tekme attım.

Ulaş hayretle olanları izlerken yanına gittim. "Seçimlerin çok boktan. Gerçek dostun sen üzülme diye olanları anlatmıyorken onu yanından kovdun. Yerine ise bu yılanları aldın. Seni bu kadar mal olduğun için kutluyorum." dedim.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin