Dikkat Et

5.8K 253 142
                                    

Silah sesleri gelirken Yalın "Yaklaştık hazırlan."dedi. Silahlarımın kabzasını çektim ve "Ben hazırım. Senin adamların geliyor mu?" diye sordum.

"Beş dakikaya adamlarım burada olacak." dedi Yalın ve baskının olduğu deponun yakınına arabayı park etti.

"Kendine dikkat et mavi gözlü kız." diyen Yalın ile "Sende yeşil gözlü çocuk, sende" dedim ve arabadan indim.

"Analarınızın amına çam ağacı diker gölgesinde bacını siktiğimin pezevenkleri! Hepiniz ecdadını sikicem lan!" diye bağırdım ve ateş etmeye başladım.

Küfrüm hepsinin dikkatini çekerken bana ateş etmeye başladılar. Arabanın arkasına saklandım ve piç kurularını vurmaya başladım.

"Kafanız ile masturbasyon yaptırırım lan!" diye bağırdım ve iki adamı daha vurdum. 

Bizim deponun içinden Murat Abi "Hoş geldin Almira!" diye bağırdı. "Hoş buldum Murat Abi. Yine bensiz bir iş yapamadınız." dedim.

Bu dediğime güldüklerine eminim. "Ne yapalım güzellik bir kere varlığına alıştırdın. Sensiz iş yürümüyor." dedi Murat Abi.

"Gevezelik edeceğinize adamları vursanıza!" diye bağıran abim ile her zamanki abim diye düşündüm.

Hiç eğlenmemize izin vermiyor. En iyisi çatıştığımız adamlar ile uğraşayayım. "Sizi bir sikerim, boş otobüste ayakta gidersiniz lan!" diye bağırdım.

Erim deponun yan tarafında çatışırken "Kanka bunların otobüs kullandığını düşünmüyorum!" diye bağırdı.

"Ananızın boğazda bir sikerim asya ile avrupa ayakta alkışlar!" diye bağırdım. Bu dediğime Yalın yanımdayken "Bu biraz fazla olmadı mı? Ne de olsa bunu yapabilmen imkansız." dedi.

"İlla havamı bozacaksınız dimi lan!" dedim. Yalın bu dediğime gülerken adamları desteğe geldi.

"Aha şimdi ananızın amına yoğurt döküp sizi  ayran olana kadar sikeceğiz!" dedim ve bir kişiyi daha vurdum.

Kısa bir süre sonra bütün piçleri gebertirken saklandığım yerden çıktım. Abimlerin yanına gittim ve "İyi misiniz?" diye sordum.

"İyiyiz merak etme." diyen abim ile diğerleri de yanımıza geldi. "Almira o küfürler neydi lan! Bir ara beni de sikecen diye korktum." diyen Erim ile göz devirdim.

"Peki siz neden buradasınız abi? Bugün yapılacak iş yoktu diye biliyordum." dedim. Abim ile Murat Abi aralarında bakışırken deponun içinden iki kız çıktı.



Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin