Tehlike

12.6K 574 67
                                    

"Abi o çocuğu nereden tanıyordunuz?" diye sordum. Abim kaşlarını çatarken "Yalın'ı mı?" diye sordu.

"Evet, o yeşil gözlü çocuk." dedim. Abim tek kaşını kaldırırken "Neden soruyorsunuz?" diye sordu.

"Sadece merak ettim." dedim. "Yalın da bizim gibi bir mafya. Babası has mafyalardandı." dedi abim. 

"Niye öyle dedin? Babası mafyalıktan ayrıldı mı?" diye sordum. "Öldürüldü." diyen abim ile kanım dondu.

"Oha Almira grupta senden bahsediyorlar!"  dedi Murat Abi. Merakla "Ne grubu?" diye sordum.

"Mafyalar arası bir grup. Bazı teslimat işleri ya da gelişmeler burada konuşulur. Ve şuan gündemde sen varsın!" dedi Murat Abi.

"Dur bende bakayım." dedim abim. Abim telefonunu çıkarırken "Bende merak ettim." dedim.

"Sana lakap bile vermişler!" dedi Murat Abi. "Ne lakabı?" diye sordum merakla. Abim ve Murat Abi'nin yüzü donarken kaşlarımı çattım.

"Bir şey mi oldu?" diye sordum. "Lakabın Tehlike." diyen abim ile "Çok havalı!" dedim.

Abim ve Murat Abi'den hiç ses çıkmıyorken "Bir şey mi oldu?" diye sordum. "Bu lakap Yalın'ın babasına aitti." dedi abim.

"Bunun neresi kötü?" diye sordum. "Normalde birisi öldürünce lakabı kimseye verilmez." dedi Murat Abi.

"Peki niye bana onun lakabını verdiler?" diye sordum. Bu konu ilgimi çekmişti. 

"Yalın'ın babası Ümit Amca da senin gibi adı duyulmuştu. Arkadaşını dövdürttü diye bir mafya adamının mekanına basıp ona silah doğrultmuştu." dedi abim.

"Adam ile benziyormuşuz desene." dedim. "Öyle. Çok benziyorsunuz." dedi  Murat Abi.

"Benim kafama takılan bir soru var." dedi Murat Abi. "Senin beynin var mıydı ki?" diye soan abim ile kıkırdadım.

"Bu boktan esprini görmezden gelerek sorumu soruyorum. Almira nasıl olur da silah eğitimi almamışken o adamı tek mermi ile kalbinden vurup öldürebildin?" diye sordu Murat Abi.

"Sadece o esnada o adamı vurmayı çok istiyordum ve hiç düşünmeden silahımı ona doğrultup geberdiğini hayal ettim." dedim.


Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin