Öldürmek İstiyorum

14.2K 623 65
                                    

Hastaneye geldiğimizde Alper Abi'yi hemen ameliyata aldılar. Ameliyathanenin önünde endişeyle beklerken Alper Abi'nin acil durumlarda aramam için verdiği numarayı aradım.

Sanırım bu adam Alper Abi'nin arkadaşı gibi bir şeydi. Telefon ikinci çalışta açılınca karşıdaki kişi "Alo" dedi.

"Şey merhabalar. Ben Almira. Şey Alper Abi acil bir durumda sizi aramamı söylemişti." dedim.

"Sen Alper'in kardeşi misin?" diye soran karşıdaki kişi ile "Manevi olarak evet." dedim.

"Peki acil durum nedir?" diye soran karşıdaki kişi ile "Alper Abi vuruldu. Şuan hastanedeyiz." dedim.

"Durumu ciddi mi?" diye soran karşıdaki kişinin sesinden endişelendiği belli oluyordu. 

"Karnından ve kolundan vurulmuştu. Şuan ameliyatta. Durumu hakkında bilgi vermiyorlar." dedim.

"Ben beş dakikaya geliyorum." dedi telefondaki kişi ve telefonu kapattı. 

Bu konularda benden daha bilgili birisinin gelecek olması içimi bir tık bile olsun rahatlatırken Alper Abi'yi düşünmeye başladım.

Ben olmasaydım o spor salonuna girmeyecektik. O spor salonuna gitmeseydik de Alper ABi vurulmayacaktı.

Her zaman ki gibi hayatımdaki kişilerin hayatını mahvediyorum. Babam da hep hayatını mahvettiğimi söylerdi ama ben kızgınlıkla söylediğini düşünürdüm.

Meğersem haklıymış. Herkesin hayatını mahvediyorum. Gözyaşlarım yüzümden dökülürken birisi yanıma geldi.

"Sen Almira mısın?" diye soran adam ile "Evet" dedim. "Ben Alper'in arkadaşıyım. Adım Murat." dedi. "Memnun oldum." dedim. 

"Şimdi anlat bakalım neler oldu?" diye sordum. Alper Abi yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim Murat Abi'ye olanları anlattım.

" Peki onların kim olduğunu bulmamız için adamlar hakkında verebileceğin bir bilgi var mı?" diye sordu Murat Abi.

"Bana yaklaşan adamın yüzü biraz ovaldi. Boyu tahminen 1.75'ten fazladır. Birde saçları üçe vurulmuştu." dedim. 

"Diğer adam peki?" diye soran Murat Abi ile "Onun boyu 1.70 gibiydi sanırım. Konuşması Kayseri şivesine kayıyordu." dedim.

"Emin misin?" diye soran Murat Abi ile "Evet, eminim." dedim. "Tamam ben onların kim olduğunu tahmin edebiliyorum." dedi Murat Abi.

"Peki onlara ne olacak?" diye sordum. "Tabi ki de öldüreceğim." diyen Murat Abi ile ani bir karar ile "Onları ben öldürmek istiyorum." dedim.

 Alper Abi'me bunları yapanlarını cezalarını ben vermek istiyordum.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin