Alıştım

15.3K 677 154
                                    

Alper Abi ile geri eve döndüğümüzde odam hazırlanmıştı. Paranın gücü adına! Zengin olmak ne güzel şeymiş.

"Peki haber vermek istediğin bir arkadaşın ya da akraban var mı?" diye sordu Alper Abi.

"Yok Alper Abi. Ben hep yalnız takılırdım." dedim. Daha doğrusu kimse yüzü yaralar içinde bir kızın tekin olacağını düşünmeyip benimle arkadaşlık kurmuyordu.

"Tamam." dedi Alper Abi. Sanırım o da neden yalnız takıldığımın nedenini anlamıştı. "Ben duş alıp yatacağım." dedim ve cevap ermesini beklemeden üst kata çıktım.

Bu olanların gerçekleşmesi hala bana imkansız gelirken odamdaki banyoya girip sıcak bir duş aldım.

Şortlu ve askılı pijamamı giydim ve yatağımın üzerine uzandım. Bugün oldukça hareketli bir gündü.

Kapımın tıktıklanması ile "Gel" dedim. İçeri Alper Abi elinde kremler ile girdi. "Doktor bir kaç hafta boyunca yatmadan önce bu kremleri sürmeni söylemişti." dedi Alper Abi.

Yatakta doğrulurken "Ben onları tamamen unutmuşum." dedim. "Ben varken kremlerini ihmal etmen imkansız." dedi Alper Abi ve bana göz kırptı.

Bu davranışına kıkırdarken Alper Abi yatağımın ucuna oturdu. "Şimdi kremlerini sürelim." dedi Alper Abi ve kolumu kendine doğru çekti.

Utanarak "Ben de yapardım." dedim. Alper Abi ellerini gösterirken "Sen bilmiyorsun ama bu eller sihirli. Yaraları hemen iyileştirir." dedi.

Alper Abi nazikçe yaralarıma krem sürerken arada babama küfrediyordu. Bütün yaralarıma kremi yedirdikten sonra "İyi misin?" diye sordu.

"Artık alıştım. Eskisi kadar acı çekmiyorum." dedim. Alper Abi birden bana sarılınca şok oldum.

Bende kollarımı beline sararken "Seni bu kadar geç bulduğum için özür dilerim." dedi.

"Alper Abi senin özür dileyecek bir şeyin yok ki. Asıl ben sana beni yanına aldığın için teşekkür ederim." dedim. 

"Yine de seni daha önce yanıma alsaydım bu kadar zarar görmemiş olurdun." dedi Alper Abi. 

"Demek ki benim kaderimde bu yaraları almak varmış. Asla üzülme. Çünkü ben bu yaraları almamış olsaydım o evden daha erken çıkacaktım ve seninle karşılaşamayacaktım." dedim.

Alper Abi bu dediğime tebessüm ederken "Hadi artık uyu." dedi ve odamdan çıktı.

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin