Tanıştırayım

8.9K 406 58
                                    

Ortak alanda odunlardan yapılmış oturma alanına gittim. Tek başıma otururken yanıma gelen Işıllar ile onlara baktım.

"Biz biraz yürüyüş yapacağız sende gelsene." dedi Ömür. Ben ne cevap vereceğimi düşünüyorken Işıl "Yalın ile kavga etmiş olabilirsin ama sen yine de bizim arkadaşımızsın." dedi.

"Yalın gelecek mi?" diye sordum. O esnada Yalın "Gidiyor muyuz?" diyerek yanımıza gelmesi ile "Ben gelmiyorum. Size iyi yürüyüşler." dedim ve ayaklandım.

"Almira gelmemezlik yapma." diyen Ömür ile Vuslat "Bırakın kız kendi kararlarını kendi versin." dedi.

O sırada Ulaş yanımıza geldi. "Güzellik biz arkadaşlar ile dolaşacağız. Sende gelsene." dedi.

Ulaş Yalınları görmesi ile kaşları çatıldı. "Başka bir planın yok değil mi?" diye soran Ulaş ile "Yok gelirim." dedim.

"O zaman gidelim." dedi Ulaş ve kolunu omzuma attı. Bizimkiler bana şaşkınca bakarken Yalın tekrar sinirlenmiş ve yumruğunu sıkmıştı.

Bizimkilerin yanından ayrılırken Ulaş "Onların yanında ne işin vardı?" diye sordu.

"Onlar benim arkadaşlarım." dedim. "Yalın da mı arkadaşın?" diye soran Ulaş ile göz devirdim. 

O benim kalbimi çalan, yeşil gözlerine hayran kaldığım diyemedim, sadece "O sadece arkadaşlarımın arkadaşı." dedim.  

"Öyle olsun." diyen Ulaş ile konuyu değiştirmek için "Hazal eskiden de mi böyleydi?" diye sordum.

"Nasıl yani?" diye soran Ulaş ile "Giyinişi, konuşması, tavırları falan aynı mıydı?" diye sordum.

"Evet aynıydı." diyen Ulaş ile "O kızın neyini sevdin anlayamıyorum." dedim. "Gönül bu ota da boka da konar." diyen Ulaş ile kahkaha attım.

"Haklısın. Bu konuda seni suçlayamam sanırım." dedim. Biraz daha yürüdükten sonra bir kız ile erkeğin yanına geldik.

"Seni arkadaşlarım ile tanıştırayım. Nehir ve Poyraz" dedi. Sanırım bu ikisi sevgiliydi. Çünkü fazla yakın duruyorlardı.

"Merhaba tatlım." diyen Nehir ile "Merhaba" dedim. İstemsizce Nehir'i hem Ömür ile hem de Işıl ile karşılaştırdım. 

Ömür ve Işıl Nehir'e güzellikleri ile bin basardı. Ve onlar bu kıza göre davranışları bana daha çok uygundu.

Poyraz ise çok ruhsuz ve sinir bozucu gözüküyordu. Vuslat ve Erim bu çocuğun yanında değerlerine değer katarlardı.

Ulaş'ın hatırına onlara katlanacağım. 

Tehlike'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin