Yalın sinirle evden çıkarken sinirle "Penisi yok diye beni hafife almayın, hayatını öyle bir sikeceğim ki erkekliğinden utanacaksın! Seni adi şerefsiz!" diye bağırdım.
"Almira sakinleş ve otur." diyen Işıl ile "Mutluluğa giden yolda ayak serçe parmağımı sehpaya vurmuş gibi hissediyorum lan." dedim.
"Hadi otur da neler döndüğünü bize de anlat." dedi abim. "İstemiyorum." dedim sinirle.
"Siz Yalın ile birbirinize aşık değil miydiniz?" diyen Ömür ile "Sikmişim aşkını! Aşık adam olan bunu yapar lan!" diye bağırdım.
Kimseden ses çıkmıyorken onları orada bırakıp odama çıktım. Lanet olsun! Böyle işin gelmişini geçmişini sikeyim!
"Yalın ben senin sevgini sikeyim lan!" diye bağırdım ve yatağımın üstündeki süs yastığını alıp odanın bir kenarına fırlattım.
"Senden nefret ediyorum! Hayatımın içine etmeye yemin etmiş bir köpek gibisin!" diye bağırdım ve yatağımın yanındaki yan sehpaya tekme attım.
Yan sehpa yere düşerken üstündeki bardak kırıldı. Sinirle yatağımın örtüsünü çektim. "Seviyorum demiştin lan! Bu mu sevmek!" diye bağırdım.
"Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin!" bağırdım ve çalışma masamın üzerindeki eşyaları yere saçtım.
Oda birbirine girerken diz üstü yere oturdum. İçimden geldiği gibi çığlıklar atarak ağlarken istemeden titriyordum.
İçeriye abimlerin girmesini umursamadan ağlamaya devam ettim. Sinirle ellerimi sıkıp yere yere yumruklar atmaya başladım.
Abim ellerini tutarken "Almira sakin ol!" diyordu. Dediklerini duyabiliyordum ama nedense algılayamıyordum.
Yere vuramadıkça daha da titrerken abim beni kendine çekip sıkıca sarıldı. "Tamam güzelim geçti. Hırpalama kendini." diyen abimin sesinden öfke ve üzüntü belli oluyordu.
Abimin beni sıkıca kolları beni az da olsa rahatlatırken titremem geçti. Sıkıca abime sarıldım ve ağlamaya başladım.
Abim saçımı okşarken "Lütfe kendini bu kadar üzme." dedi. Gözlerim kururken ağlamam yavaşladı.
Abim beni kucağına aldı ve odadan çıkardı. Herkes bana üzüntü ve şaşkınlıkla bakarken onları takmadan abimin göğsüne kafamı yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlike'm
ChickLitAilesi evden kovduktan sonra ufak bir araba kazası geçiren kız. Ona çarpan araba şoförü sayesinde Tehlike lakaplı bir mafyaya dönüşürse ne olur? Herkesin korktuğu, acımasız bir mafyaya dönüşen kızımızın hayatı karşısına çıkan zorluklar ile mücadele...