Оливия
Егати глупака.
Не му е пукало за мен, защото си е намерил някаква кучка, която да чука.
А, аз дори плаках, заради този.
Боклук.
Съжалявам, че спах с него.
Тъпак.
Искам да му отмъстя.
Искам да му съсипя животът.
Вечерята беше започнала и аз се чудех какво да измисля, че да му го върна.
Да му отрежа топките ми изглежда най-добрият вариант.
Така няма да наранява повече момичета.
-Е, миличък как върви животът? - попита леля Грейс
-Супер. - отговори Травис
-Добре ли си в новият апартамент, имаш ли проблеми?
-Не. Нямам проблеми.
-Супер. - усмихна се - И....
-Какво ще искаш?
-Искам да гледаш сестра си за две седмици.
Със ще нарани и нея по някакъв начин.
Шибан глупак.
Дано Райли му вгорчи животът.
-Добре. - съгласи се той
-Също така и Оливия ще остане при теб. - каза тя и той се задави, а аз се усмихнах.
-Моля...как....
-Наистина ли? Толкова се радвам, че ще прекарам време със моят любим братовчед! Веднага след вечерята ще отида да си оправя куфара. Току виж ни хареса да живеем заедно и мога да се нанеса при теб! - казах и той поклати отрицателно глава.
-Да, може и без това живееш сам. А и Оливия е слънчице. - каза леля Грейс.
-Но как така ще остане при мен? Аз съм зает. Няма да мога да й обръщам внимание и....
-Не ми пука! Вече казах, че остане при теб! Не се дръж, като баща си! - прекъсна го
-Как се държа аз? - попита чичо Майк
-С теб ще се карам после. - измрънка леля Грейс
Добре, че нашите ги няма.
Иначе щяха да се скарат с леля Грейс.
Но вместо това отидоха на почивка да се чукат на плажа, а татко ме остави на грижите на сестра си, която ме оставя на синът си.
Който е боклук.
-Аз нямам търпение да прекарам време със прекрасният ми и грижовен братовчед, който толкова много обичам. - усмихнах се и целунах бузата на Травис.
Закопчах куфара и го задърпах по стълбите.
-Оливия, по-бързо! Защо се бавиш толкова, мамка му! - изкрещя леля Грейс
-Идвам!! - извиках и я видях да чака до вратата със намръщено изражение.
-Най-после. Бавиш се, като баща си, който е толкова голям мързел, че не може да си вдигне задника от леглото. Става само, когато трябва да чука майката и най-вероятно прави това и момента, тъпото копеле.
-Ще тръгваме ли?
-Да. Нямам търпение да си почина малко от Райли. Малките деца са голяма досада. Един съвет, ако правиш секс, задължително използвай презерватив, защото на мъжете не може да им се вярва и стават грешки, като Травис. Много го обичам, но и без него щеше да ми е добре на вашите без също, но много те обичам, аз също те обичам.
-И аз те обичам, лельо.
Толкова е странна.
Държи се, като малко дете понякога.
Пристигнахме в апартамента на Травис, който трябваше да изслуша нарежданията на майка си преди тя да си тръгне, защото я е заболяла главата от него.
Седях на дивана и се усмихнах, когато видях Травис да идва при мен.
-Преди да кажеш каквото и да е било, аз ще го кажа, че тук има правила, които трябва да спазваш.
-Какви правила? - попитах
-Първо не се дръж, като кучка. Второ няма дс търпя поведението ти и няма да водиш момиченца с които да се чукаш.
-А с теб мога ли да се чукам така няма да видя никой. О, забравих ти си имаш приятелка, кога ще ме запознаеш с нея? - попитах
-Никога.
-Много си груб наистина. Добре, аз отивам да си взема душ в твоята баня, а ти си играй на понита със Райли, после може и ние да си поиграем,но на нещо друго. - намигнах му и станах от дивана.
Нямам търпение да започна да го дразня.
Ще го побъркам.
YOU ARE READING
In love with my cousin
Romance*Книгата е продължение на "In love with him" Какво става, когато се влюбиш в братовчед си? Хаос от емоции и чувства. Оливия и Травис бяха братовчеди, но това не им попречи да имат връзка или пък напротив?