Оливия
Два пъти не е толкова много.
От един път станаха два.
Какво толкова?
Усмихнах се и се обърнах към Травис.
-Добре ли си? - попитах
-Не. Защо?
-Какво, защо?
-Защо? Защо ме целуна?
-Не знам. Какво толкова? - попитах и погледнах към роклята на пода.
Не трябваше да я хвърлям на пода, сега ще се измачкам.
Нищо, ще спя още веднъж с него и ще го накарам да ми глади седмица.
-Какво толкова?! Не знам, дали го осъзнаваш, но това, което правим е ужасно грешно. Това е кръвосмешение!
-Не ми викай.
-Боже, аз съм болен. Спя с братовчедка си! Аз съм извратен!
-Успокой се...
-Сигурно си има причина, защото съм толкова сбъркан. Гледал съм много телевизия, като малък.
-Или си прекалил с порното.
-Аз не гледам порно.
-Добре, успокой се.
-Или просто съм си роден увреден. Сигурно е, защото майка ми е пила през цялото време на бременността и се е натискала със всички. Пил съм алкохол още преди да изляза от нея. И това ме увредило и затова сега изпитвам симпатии към братовчедка си. Аз съм болен. Защо не се родих нормален, като баща ми? Сега нямаше да съм в тази ситуация, но не, взел съм всички извратени гени на майка ми! Чудесно какво следва?!
Погалих гърба му и той ме погледна.
-Успокой се. - казах
-Ами, ако забременееш?
-Моля?
-Не ползвахме презерватив. Ами, ако вече си бременна! Господи!
-Спокойно аз пия хапчета. - казах и последва смях от негова страна
Край този полудя тотално.
-Ти как си мислиш, че съм се появил? В следствие на пити противозачатъчни?
-Не знам.
-Не. Майка ми е била безотговорна развратна тийнейджърка, която е изчукала баща ми, след което разбрала, че е била бременна. И девет месеца по-късно се е родила тяхната грешка. Аз.
YOU ARE READING
In love with my cousin
Romance*Книгата е продължение на "In love with him" Какво става, когато се влюбиш в братовчед си? Хаос от емоции и чувства. Оливия и Травис бяха братовчеди, но това не им попречи да имат връзка или пък напротив?