Оливия
Мразя Травис.
И за това не му проговорих през останалите дни, докато бях при него.
Той обича онази, каква гадост.
Мразя го, мразя и нея.
Тя не е по-добра от мен.
Защо я обича, тя не е нищо особено.
Всъщност го разбирам.
Аз съм...аз съм никоя.
А и съм му братовчедка.
Може би трябва да го оставя да бъде щастлив с нея.
Не знам.
-Хей, как си? - чух гласът на Бети
-Добре. - усмихнах се
-Сигурна ли си?
-Да.
-Е, добре.
-Тифани, защо не е на училище?
-Сдобрила се е с гаджето си.
-Радвам се за нея.
-А, как е с братовчед ти?
-Зле, има гадже, която е мис перфектна.
-Съжалявам, но може би това е знак, че трябва да го забравиш и да продължиш напред.
-Може би.
-А и няма смисъл да тъжиш за човек, който не се интересува от чувствата ти, ако му пукаше нямаш да те зареже преди шест месеца. Не му позволявай да спи с теб, защото той те използва нищо друго. Дори и да спиш с него още сто пъти, той няма да зареже гаджето си. Ти си просто развлечение за него, нищо повече. Има много другите момчета, които ще искат да бъдат само с теб. Можеш да си намериш нещо по-добро.
-Предполагам, той мисли, че тя е по-хубава от мен, почувствах се ужасна, когато ми каза, че тя изглежда много по-добре от мен, направих се, че не ми пука, но ми пука винаги ми пука, но пред него се правя, че ми е все едно.
-Спокойно, всичко ще премине. Сега се чувстваш зле, заради него. А и той е казал, че тя е по-красива, за да те нарани и да спреш да се интересуваш от него, за да може да той самият да се чувства по-добре, защото знае, че е виновен. Мъжете винаги изкарват жените виновни. Както и да е. Ще забравиш за него. Ще срещнеш друг и всичко ще е наред, не ти трябва използвач, който се отнася с теб, като с кучка, ти не си,знам го.
-Толкова си мила. - изплаках
-Знам. Прегръдка?
Аз кимнах и я прегърнах.
YOU ARE READING
In love with my cousin
Romance*Книгата е продължение на "In love with him" Какво става, когато се влюбиш в братовчед си? Хаос от емоции и чувства. Оливия и Травис бяха братовчеди, но това не им попречи да имат връзка или пък напротив?