Оливия
Взех си бърз душ и се върнах в спалнята.
Все още съм бясна на Травис и мисля да не го оставя на спокойствие, докато съм тук.
Именно за това ще се преоблеча в спалнята му.
Свалих кърпата и я остави на пода.
-Оливия...мамка му. - каза Травис и се обърна
-О, стига! Сякаш вече не си ме виждал гола. - казах и сложих бикините си.
-Би ли се облякла по-бързо?
-Добре, досадник. - казах и сложих сутиена си. - Готово. - той се обърна и се намръщи.
-Имам предвид да си сложих дрехи, а не да стоиш по бельо на леглото в стаята ми.
-Ами, ако реша да легна, това ще те ядоса ли? - попита и бавно легнах върху леглото без да откъсвам поглед от него.
-Да, ще ме ядоса. Стани и се облечи.
-Какво ще стане, ако откажа?
-Ще се гръмна. Просто го направи.
-Не искам. Не си ми шеф, не можеш да ме командваш! Може да си по-голям, но си по-голямо дете и от сестра си!
-А, ти си луда!
-Явно лудостта в нашето семейство е наследствена. А, майка ти е луда за връзване.
-А, баща ти е най-нормалният човек, когото познавам.
-По-нормален е от майка ми! И от твоята също!
-Майка ти е царица на нормалното! По-луда е и от моята майка, която се държи, като надрусана тийнейджърка, която мрази баща ми, за това, че я е забременил, когато е била на 17!
-Да. Знам! Майка ти не веднъж ми е казала, че баща ти е провалил живота й.
-Не го е провалил!
-Напротив! Баща ти е...всъщност той е нормален.
-Предполагам.
-Но ти не си!
-Не съм нормален, заради теб!
-Колко типично за мъжете да хвърлят вината върху жените!
-Не хвърлям вината върху теб! Просто казвам, че си виновна! Но не изцяло, аз също имам вина, че ти се вързах!
-Ти беше този, който искаше да спи с мен!
-Може и да съм искал, но сега знам, че не искам да спя с неуравновесената си братовчедка.
YOU ARE READING
In love with my cousin
Romance*Книгата е продължение на "In love with him" Какво става, когато се влюбиш в братовчед си? Хаос от емоции и чувства. Оливия и Травис бяха братовчеди, но това не им попречи да имат връзка или пък напротив?