Κεφάλαιο 26

4.8K 265 3
                                    

Αυτοί οι δύο μήνες μετά το οριστικό τέλος, που είχε δώσει η Ηλέκτρα, πέρασαν δύσκολα για τον Ανδρέα.
Το να την βλέπει σχεδόν καθημερινά μπροστά του και να μην μπορεί να της μιλήσει, τον βασάνιζε πολύ.
Έβρισκε βέβαια, διάφορες αφορμές για να ανταλλάξουν δυο κουβέντες, αλλά μέχρι εκεί.
Άλλες φορές αποφάσιζε ότι έπρεπε να μείνει μακρυά της, γι' αυτό και δεν πατούσε στο πατρικό του για μέρες.
Έπρεπε όμως, κάποια στιγμή να ξαναπάει και όταν την έβλεπε, ό,τι είχε καταφέρει το διάστημα της απουσίας του, ήταν σαν να ξεκινούσε πάλι από την αρχή.
Τον νευρίαζε που είχε κολλήσει τόσο πολύ μαζί της και αυτό σε συνδυασμό ότι δεν μπορούσε να την προσεγγίσει, τον έκαναν να ξεσπάει στους άλλους, να έχει μια συμπεριφορά πιο αυστηρή απ' ότι συνήθως.
Ιδίως όταν την έβλεπε με τον μαλάκα, τον Γρηγόρη, τρελαινόταν από τη ζήλια του.

Η μητέρα του τον είχε πρήξει για την Αναστασία. Του μιλούσε συνέχεια γι' αυτή και τον κατέδειχνε να παίρνανε χρόνο μαζί.
Μετά από πολύ καιρό προσπάθειας κατάφερε να τον πείσει. Βασικά αυτός δέχτηκε για να σταματήσει η κ. Αλεξάνδρα την γκρίνια και γιατί ήλπιζε ότι έτσι ίσως κατάφερνε να ξεπεράσει την Ηλέκτρα.

Φυσικά η Αναστασία ήταν πρόθυμη σ' όλη αυτήν την εξέλιξη. Βγήκαν μια φορά σ' ένα μπαρ, την άλλη πήγαν σε εστιατόριο.
Ο Ανδρέας συνειδητοποίησε οτι γλύτωσε από την γκρίνια της μητέρας του, αλλά όχι από αυτήν της Αναστασίας, η οποία ήθελε να φέρονται λες και ήταν κανονικό ζευγάρι.
Ο Ανδρεας της είχε αρνηθεί πολλές φορές σε εξόδους, αλλά και άλλες φορές πήγαινε αναγκαστικά.

Έκαναν σεξ από τη πρώτη κιολας φορά που βγήκαν.
Γεγονός όχι απαραίτητα κακό, αλλά ο Ανδρέας θα ήθελε να του προκαλέσει το ενδιαφέρον με την αναμονή,όπως είχε συμβεί με την Ηλέκτρα.
Γενικά σύγκρινε πολύ τις δυο κοπέλες, με την Ηλέκτρα πάντα να είναι ανώτερη και να προηγείται. Ακόμα και στο σεξ κάποιες φορές το μυαλό του πήγαινε σε εκείνη, είτε καταλάθος, είτε επιτηδευμένα. Του άρεσε περισσότερο, όταν την σκεφτόταν.

Μετά από το συμμαχικό κόμμα της μητέρας του και της Αναστασίας, κανόνισαν να δειπνήσουν όλοι μαζί στο πατρικό του.
Η Αναστασία όπως κάθε άλλη φορά ήταν τέρμα περιποιημένη. Δεν μπορούσε να αρνηθεί ότι δεν ήταν μία ωραία κοπέλα, αλλά ύστερα από χρόνια συνειδητοποίησε ότι δεν αρκούσε μόνο αυτό.
Από το στόμα της πολλές φορές έβγαιναν χαζομάρες και λογικά το ήξερε, γι' αυτό και δεν μιλούσε πολύ. Όταν όμως έριξε το κουτάλι της στο πάτωμα και έσπρωξε την Ηλέκτρα για να πέσει, έπεσε τόσο πολύ στα μάτια του.
Νόμιζε εκείνη την στιγμή ότι ήταν η πιο άσχημη γυναίκα. Ασυναίσθητα πήγε να βοηθήσει τη Ηλέκτρα και όταν είδε να υγραίνονται τα μάτια της, ήθελε να διώξει την Αναστασία από το σπίτι εκείνη τη στιγμή.
Δεν ξαναείδε την Ηλέκτρα από τότε, ούτε προσπάθησε να την βρει για να δει αν είναι καλά.
Γιατί να το έκανε άλλωστε;
Δεν είχε κάποιο λόγο να ασχοληθεί. Υποτίθεται.

Η ΕγγύησηWhere stories live. Discover now