Το Τέλος

7.7K 305 110
                                    

Ήταν παραμονή πρωτοχρονιάς.
Ο Ανδρέας και η οικογένειά του θα άλλαζαν χρόνο στο καζίνο, όπου θα γινόταν ένα μεγάλο ρεβεγιόν. Πρόσβαση αυτή τη μέρα είχαν μόνο προσκεκλημένοι και προφανώς, ήταν άτομα από το κύκλο τους και τα ανώτατα κοινωνικά στρώματα, γενικά.
Το οργάνωνε σχεδόν ένα μήνα και όλα ήταν στην εντέλεια.

Είχε να μάθει νέα της δύο βδομάδες. Του φαινόταν εξωφρενικά πολύς καιρός και ας μην ήταν. Δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί της, όπως του ζήτησε. Ήθελε να της δείξει ότι έπαιρνε σοβαρά τις επιθυμίες της.

- Η πρόσκλησή σας;
- Δεν έχω.
- Συγγνώμη δεσποινίς. Ειναι ιδιωτικό πάρτι. Μόνο προσκεκλημένοι επιτρέπονται.
- Είμαι η αρραβωνιαστικιά του κ. Στρατηγού. Ηλέκτρα Δελή.
Ο νεαρός που ήταν στην υποδοχή φάνηκε να σοκαρίζεται και μόλις την κοίταξε καλύτερα, της ζήτησε συγγνώμη και της άνοιξε την πόρτα για να περάσει μέσα.

Η Ηλέκτρα προχωρούσε με αυτοπεποίθηση στο χώρο λες και της ανήκε. Ήξερε ότι βρισκόταν σε πλεονεκτική θέση, ήξερε ότι ήταν πανέμορφη, ήξερε τι ήθελε να κάνει, οπότε απλά έπρεπε να εφαρμόσει το πρόγραμμα που είχε στο μυαλό της.

Έβγαλε μάρκες και έπαιξε σε κάνα δυο τραπέζια, Μπλακ Τζακ και Ρουλέτα. Έμεινε με τα μισά της λεφτά, αλλά δεν την ένοιαζε.

Όσο έπαιζε, ο Ανδρέας την παρακολουθούσε από το γραφείο του, που βρισκόταν στο δεύτερο όροφο και δεν είχε τοίχο, αλλά φιμέ τζαμί απ' όπου έβλεπε όλο το χώρο του καζίνου.
Μόλις μπήκε μέσα στο καζίνο, ο Ανδρέας ενημερώθηκε αμέσως. Ένιωσε ότι τον έπιασαν απροετοίμαστο, ότι το στόμα του είχε στεγνώσει και δεν μπορούσε να μιλήσει. Το ξεπέρασε όμως, και απλά αναρωτιόταν ποιές ήταν οι προθέσεις της.

Ήταν εντυπωσιακή και ο Ανδρέας αναστενάζε μόνο που την έβλεπε. Φορούσε ένα μπορντό, βελούδινο φόρεμα που ήταν στενό στο στήθος και στη μέση και άνοιγμε ελαφρά προς τα κάτω. Το μπούστο της φαινόταν ζουμερό και δελεαστικό, ενώ σε μια στιγμή πρόσεξε ότι από την αριστερά πλευρά το φόρεμα είχε ένα σκίσιμο μέχρι το μπούτι.

Μετά τα παιχνίδια πήγε και έκατσε στο μπραρ. Παρήγγειλε ένα ακριβό φρουτώδες κοκτέιλ και χάζευε το κόσμο που διασκέδαζε.
- Γεια σας Ηλέκτρα. Ο κ. Στρατηγός θα ήθελε να σας δει στο γραφείο του.
Το πρόγραμμα της Ηλέκτρας ακολουθιόταν κατά γράμμα και επιτέλους, η Ηλέκτρα θα εκπληρώνε το σκοπό του ερχομού της.
- Ναι φυσικά.
Σηκώθηκε από τη καρέκλα της και ακολούθησε τον κύριο που της απηύθυνε το λόγο.
Έξω από την πόρτα του γραφείου του βρισκόταν ένας σωματοφύλακας. Χτύπησε τη πόρτα δύο φορές και μετά άνοιξε τη πόρτα στη Ηλέκτρα για να περάσει μέσα.

Η ΕγγύησηOnde histórias criam vida. Descubra agora