jakiś dziwny ziomo: Kamera! Akcja!
Tori: No no hejka kochani! Cały ten rozdział będzie z pytań od JulietteDeFonollosa ! Dzieki kochana za pytanka!! Najpierw Denver!
Denver: Hejka ponownie!
Tori: Dobra, zaczynamy! Denver, masz dziewczyne?
Denver: Ja..yy..no.. Następne pytanie.
Czarnobyl: DENVER POGADAMY O TYM PÓŹNIEJ!
Tori: Dobra, nastepne. Denver, zakochałeś się?
Denver: Kurwa, co to za pytania? Ale tak, dosłownie przed chwilą sie zakochałem.
Tori: Ciekawe, bardzo ciekawe. Dobra Berlin twoja kolej!
Berlin: Błagam cię, szybciej.
Tori: Już, spokojnie. Pierwsze: Kochasz mnie?
Berlin: Jak miałbym nis kochać własnej córki? Oczywiście, że cię kocham!
Tori: Za dużo słodkości, zaraz dostane cukrzyczy. Dobra, następne pytanie: Bede miała rodzeństwo?
Berlin: Ja i Ariadna nie planujemy narazie dzieci.
Tori: Oh, dobrze. Kolejne pytanie. Co byś zrobił gdyby twoja córcia cimcirimci?
Berlin: Denver już się tego dowiedział.
Tori: Dobra okej, Nairobi chodź może ty. Przecudnie dziś wyglądasz. Nairobi powiedz pijesz winko?
Nairobi: Dzięki kicia. Oczywiście! Najbardziej kocham czerwone! Ale kiedy Czarnobyl polewa wtedy jest największą zabawa! Choć sama też lubie sobie popić.
Tori: Tokio, twoja kolej. Tak! Nie chce z tobą rozmawiać, ale to nie ode mnie zależy. Ale to pytanie akurat bardzo mi się podoba. Kiedy w końcu zginiesz?
Tokio: JESTEM NIEŚMIERTELNA! HAHAHAHHA
Tori: Dobra, zaczynam się zastanawiać czy serio cie nie zabić w którymś momencie. Znaczyyy.... co? Dobra Czarnobyl kotku chodź tu na chwilę. Troche matmy dla ciebie.
Czarnobyl: Nie lubie matmy...
Tori: No cóż takie życie słonko. Ale ja też nie lubie matmy więc sie nie przejmuj. Jeśli Mr.Smith miał cztery córki, a te córki miały czterech braci, ile dzieci miał ten pan?
Czarnobyl: Um... Zależy ile miał żon. Wiesz, od tej żony może mieć te dzieci, od innej żony może mieć trójke dzieci. Nie można odpowiedzieć na to pytanie, bo nie ma dokładnych danych.
Tori: Dobra, Czarnobyl jesteś naprawdę mądra! W ogóle gratuluje tego, że ty i Rio się zaręczyliście! No nie rumień sie!! Dobra Rio, twoja kolej. To ostatnie pytanie. Czemu jestes taki wredny? To już Berlin zna maniery!
Rio: Ja? Wredny? Coś ci się chyba pomyliło.
Arturito: KTO TO JEST?
Tori: Cholera wyłączajcie kamery! Uciekamy!
*****
Miałam taki ubaw pisząc to hahaha, dzięki JulietteDeFonollosa za zadanie pytań!!
Tori
CZYTASZ
Relegated/✔ZAKOŃCZONE✔
FanfictionAmerica poprostu chciała tam być. Dokonać największego napadu w historii świata. DRUGA CZĘŚĆ- "SECOND CHANCE/ DENVER"