~●TANITIM●~

5.5K 131 4
                                    

Hayatı kumardan ibaret olan bir adamın masum kızı...
Karamel rengi saçlarıyla gecenin güneşiydi...
Paramparça kalbine rağmen gülüşü eksik olmayan...
Doğduğu andan beri uğursuz kabul edilen bir kelebekti o... İlk görüşte aşık olup hayatına dahil olmak isteyen bir adam...Merhametiyle çevresine nam salmış,sevdiği için herşeyi yapabilecek bir adam...

Aslında herşey yolundaydı...Taa ki o kazaya kadar...Yıllarca acı çekip tam mutlu oldum derken yeniden acıya mahkum edilen bir kelebekle bir celladın hikayesi bu...

KARAMEL TADINDA BİR AŞK HİKAYESİ

'Pencere kenarından dışarıyı izliyordum.Oda da sadece pencerenin ön tarafı aydınlık gerisi zifiri karanlıktı. Yaşadığım onca şeye rağmen hâlâ hayal kurabiliyordum.

Özgür olmak istiyordum eskisi gibi ama bu kafese kapatılmıştım. Umuda kelepçe vurulmaz derlerdi,benim umuduma kelepçe vurulup,hayallerim idam edildi.

Odanın kapısının açılma sesiyle yüreğimi korku kapladı...Gelmişti. Kapıyı kapatıp yavaş adımlarla bana doğru geliyordu...Adım sesleri git gide yaklaşıyordu,her adımda gözyaşlarım yanağıma firar ediyordu...

Tam arkamda durup ellerini belime doladı bırak beni diye bağırıp çağırmak  istiyordum ama yapamıyordum yaparsam canım yanacaktı. Nefesini ensemde hissetmemle tüylerim diken diken oldu. Enseme doğru bir nefes üfleyip 'Azrailin nefesini ensende hissetmek nasıl bir duygu gece güneşim?' diye sordu arsızca. Her zaman yaptığım gibi bu seferde sustum...

20/05/2020 de İlk bölüm gelecek🌸

KARAMEL (DÜZENLENECEK/ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin