●《KARAR》●

2K 85 8
                                    

Minik yıldızı parlatmayı unutma☆

Ya geçmişim ya geleceğim
Karar vermek zorunda olduğum bugünüm
Ve ben geleceğimi seçiyordum.

Aşk...Sahi aşk neydi? Ne hissettirirdi? Kalbin ritmini kaybetmeye neden olan şey miydi?Aşk insanoğlunu mutlu mu ederdi? Yada her zaman üzer miydi?Aşk yapmam dediğimiz herşeyi yaptırandı....

Yağızın dudakları dudaklarımın üzerindeki baskıyı artırırken gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Ne karşılık veriyordum ne de onu itiyordum. İtmek için güç,karşılık vermek için cesaret bulamıyordum kendimde.

Ah be ipek kızım ilk öpücük gidiyooo diyen iç sesimle vücuduma enerji yüklenmiş gibi ellerimi yağızın göğsüne koyup sertçe ittim. Doğru olanı yapmıştım şüpem yok ben ona abi derken o farklı gözle bakmıştı bana...

Yağızın gözlerinde tarif edemediğim bir duygu barınıyordu... Beni ürperten bir duyguydu. Nasıl tepki vereceğimi bilemiyordum... İçimden geldiği gibi davranmalıydım. Oturduğum yerden hızla kalkıp titreyen ellerimle bankta durmakta olan çantamı aldım. Gözlerim bir kez daha yağızın yosun yeşili gözleriyle buluşturup arkamı döndüm.

Kalbim küt küt atarken elim ayağıma dolaşmış bir şekilde yürümeye çalışıyordum. Tırnaklarımı avucumun içine batırıp kendime işkence etmeye başladım.Henüz bir kaç adım atmışken kolumu saran parmaklar olduğum yere çivi gibi çakmıştı adeta.Ona belli etmemeye çalışarak derin bir nefes alıp ona doğru döndüm. Sert bir tavır sergilemek istemiyordum fakat ona umut vermeyide hiç niyetim yoktu.

Yosun yeşili gözler biraz önceki duygulardan arınmış,büyük bir hayal kırıklığı yaşamış ama buna rağmen küçük bir umut kırıntısı arıyor gibi bakıyordu bana.Yüzündeki,gözündeki hüzün kalbimi burkmuştu.Yüzümdeki ifadeyi ciddi tutmaya çalışarak boğazımı temizledim.

Efendim yağız abi dediğimde sanki zor bir iş başarmış gibi anlım kan ter içinde kalmıştı.Beni taklit edercesine bogazını temizledi.

İpek...bende abi kontajanı dolu...yeterince abilik yaptığımı düşünüyorum.

Ağzım o şeklini alırken yağız dudaklarını yukarı kıvırdığında o mükemmel ötesi güĺüşünü bahşetti bana.Eli çenemle buluştuğunda baş parmağıyla çenemi okşayarak alt dudağım ile üst dudağımın birleşmesini sağladı.

Bir iki adım gerileyip dediklerine bir cevap bulmaya çalışıyordum. Onu kırmak istemiyordum.

Ama ben o kontejanın içinde olmak istiyorum. Başka bir şekilde değil.

Dedikten sonra dudaklarını aralıyordu ki yeniden konuşmaya başladım.

İyi geceler yağız ABİ abi kelimesinin üzerine bilerek baskı yapmıştım. Yeniden birşey demesine izin vermeden arkamı döndüm ve koşar adımlarla parkı terk ettim.

☆☆☆☆☆☆5 GÜN SONRA☆☆☆☆☆☆

O akşamdan sonra yağızla sadece bir kez konuşmuştuk. O da iş hakkında geri alındığımı işe devam edebileceğimi söylemişti. Evlilik teklifinin konusu açmamıştı hatta o akşam hakkında tek kelime etmemişti. Aslında bu duruma üzülmedi değilim fakat o akşam yaptıkları söyledikleri doğru birşey değildi. Bu 5 gün içerisinde olan biten herşeyi yasemine anlatmıştım. Yasemin katı kuralları disiplini olsn bir insandı bense ne yapacağını bilmeyen sürekli kaybolan biriydim. Yaseminin hayatımda olması büyük bir şanstı benim için ne zaman kaybolsam hep bir çözüm üretirdi. Ama en önemlisi beni değerli hissettiren tek insandı.

KARAMEL (DÜZENLENECEK/ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin