Prolog

17.3K 518 663
                                    

Wśród potworów z maskami ludzi. Wśród kłamstw ukrytych pod słodyczą. Wśród zła pod zasłoną dobroci, wśród ciszy pomiędzy krzykami, byliśmy my. Zwykli nastolatkowie, którzy zbyt wiele wiedzieli, by po prostu istnieć. Zagłada, strach i klęska były nam pisane. Tonęliśmy, dławiąc się mrokiem. Niebo płakało nad naszym losem. Wiatr wył straszliwie, jakby śpiewając melodię dotyczącą naszego życia. Nie, nie naszego. Twojego i mojego, bo nigdy bym nie postawiła nas na jednej linii. Ty miałeś o wiele gorzej niż ja, choć w życiu byś się do tego nie przyznał. Teraz już to wiedziałam. 

Nigdy nie prosiłam się o takie życie. Byłam zwykłą nastolatką, to wszystko. Nigdy nie podejrzewałam, że mój los będzie w czyichś rękach, że będę całkiem zależna od innej osoby. Od ciebie. Od chłopaka, który nawet nie dawał mi szans, by żyć. Nie dawałeś mi szansy na szczęście. Nigdy we mnie nie wierzyłeś, nawet nie chciałeś na mnie patrzeć. Nienawidziłeś mnie, wiedziałam to doskonale.

To wszystko było elementem chorej gry, w której przez przypadek wzięłam udział. Jeden niezaplanowany przez ciebie ruch zadecydował o tym, że byłeś skazany na moją osobę do nie wiadomo jak długiego czasu. Byłam tylko niewinną dziewczyną, która znalazła się w niewłaściwym miejscu, w niewłaściwym czasie. Ale cóż ja mogłam na to poradzić? Stałam się częścią twojego życia, twojego świata. Przede wszystkim twojego świata, mrocznego świata. Nie mieliśmy wyjścia jak być ze sobą i dla siebie. Ty osłaniałeś mnie, ja ciebie i tak to wszystko miało wyglądać, choć się na to nigdy nie zgadzałam. Sprawy jednak mocno się pokomplikowały. Bardzo mocno.

Bo kim my byliśmy?

Zwykłymi nastolatkami, którzy zbyt wiele wiedzieli, by po prostu istnieć. 

***

Hej! Zaczynam coś wielkiego, więc mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej x

Opowiadanie jest tylko i wyłącznie moim pomysłem, jeśli widzisz jakieś podobieństwa do innych opowiadań, to zachowaj opinie dla siebie. Zostaw ocenianie po przeczytaniu całości. W żaden sposób nie zachęcam do zawierania takich znajomości. W tym opowiadaniu jest ona toksyczna, czytasz na własną odpowiedzialność. We are drowning in the dark zawiera treści dla dorosłych, masowe ilości przemocy i porusza ciężkie tematy związane ze zdrowiem psychicznym.

W mediach dodany zostały soundtracki do pierwszej części mojego opowiadania.

tt: l_cinderellaaa

ig: little_cinderella_watt

 #darknesstrilogy

Do następnego xxx

We are drowning in the darkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz