Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin.
Küçümsediğin her şey için gün gelir, önemsediğin bir bedel ödersin.
- LEV TOLSTOYAhsen
_______
O olayın üzerinden üç gün geçti. O gün çok korktum. O adam bana bir şey yapacak sandım. Orada Emir abiyi görmek ne yalan söyleyeyim içime su serpti. Tabi bu ona olan kızgınlığım geçti anlamına gelmiyor. Her şey onun ve sevgilisinin yüzünden olmuştu. O günün ertesi günü odamdan hiç çıkmadım. Özel ders için hocalar geldi ama o gün kafam hiç bir anlatılanı algılayamıyordu. Sena yanıma gelsede onu da takmadım. O gün olanlar beynimi yeterince kurcalıyordu. Bu şehirden ve içindeki insanlardan nefret ettim. O akşam yine odadan çıkmamayı tercih ettim. Akşam yemeğinden sonra odamın kapısı tıklatıldı. İçeriye gelen kişi Emir abiydi. Bu arada hala abi diyorum. Çünkü benden altı yaş büyük birine ismiyle hitap edemiyorum. Ayrıca o benim kocam falan olmayacak. Onunla evlenmeyi düşünmüyorum. İçeriye başını uzatıp girebilir miyim dedi. Bana ilk defa böyle kibar davranıyordu. Normalde sormadan pat diye girerdi. Gerçi normalde benim odamada girmezdi. Benden nefret ediyor. Evde beni görmemek için odasından çıkmıyor.Bu tepkisine şaşırdım. Usulca başımı salladım. İçeriye girip sessizce kapıyı kapattı. Galiba evdeki kimsenin odama girdiğini görmesini istemiyordu. Kader babaanne evlenene kadar odama girmemesini açık açık söylemişti. Hatta benim de onun odasına girmememi söylemişti. Benim onun odasında ne işim var? Zorlasalar yine girmem.
Karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu.
"Ben dün olanlar için özür dilerim. Tamam seni sevmiyor olabilirim ama yine de böyle bir şeyi asla yapmam. Bade seni kıskandığı için böyle yapmış. Onun adına senden özür dilerim. Umarım bunlar aramızda sır olarak kalır. Bu arada bu senin. Bir daha dışarıya telefonsuz çıkma. Kendi numaramı, annemi ve babaannemi kaydettim. Bir şey olursa bize haber verirsin. Bu da benim kartlarımdan birisi. İçindeki parayı istediğin gibi kullanabilirsin. Eminim sen şimdi bunu kullanmayı da bilmiyorsundur. Sena'ya söyle sana kullanmayı ve para çekmeyi öğretsin. Bir daha parasız dışarıya çıkma."
Bu neydi şimdi? Seviyor mu dövüyor mu belli değil. Yatağın üstüne bir telefon kutusu koydu. Sonra da elime bir kart tutuşturdu. Neydi bu susmam için bir rüşvet miydi?
"İyi de ben şimdiye kadar hiç böyle telefon kullanmadım. Bizim komşuların tuşlu telefonu vardı. Onu kullanmıştım. Ben bu şey nasıl arama yapar bilmem ki?"
Son söylediğimden sonra derin bir of çekti.
"Allah aşkına nereden geldin sen, dağın başından mı? Bu zamanda bunları bilmeyen mi kaldı."
"Ne yapayım. Haklısın dağın başından geldim. Ama bilmememin sebebi o değil. Bizim bunları alabilecek maddi durumumuz yoktu. Dedem bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp derdi. Bende öğrenmeye çalışıyorum."
"Offf tam bir ayaklı belasın. Bak şimdi şuraya dokununca ekran açılır. Şuraya dokununca rehber açılır. Böyle yapınca da o kişiyi aramış olursun. Şimdi al dene. Beni ara."
Gösterdiği gibi yaparak onu aradım. Telefonu çalınca sevindim. Başarmıştım. Aslında zor değilmiş. Sadece nasıl olacağını bilmiyordum. O gittikten sonra bütün gece telefonu öğrenmek için uğraştım. İlk defa bir telefonum olmuştu. Tüm gece yanımda tuttum. Bu yaptığı ona karşı biraz yumuşamama sebep oldu. Ama yinede hala ona kızgınım. Çünkü o olanlar onun yüzünden başıma geldi.
Buraya geldiğimden beri hayatım hızla değişiyor.
Emir
______
O gün olanlardan sonra ona gidip bir telefon aldım. O gün ona ulaşamamak sinirimi bozdu. Sonuçta ona bir şey olsa babaannem beni suçlar. Odasının kapısını tereddütle çaldım. Dünkü olanların bir bakıma suçlusu benim. O konuda hala Bade'ye kızgınım. Evde kimsenin beni burada görmemesine dikkat ettim. Sanki yasak olmasa ben sürekli bu köylü güzelinin odasından çıkmayacakmışım gibi babaannem birde yasak koydu. Neymiş birbirimizin odasına evlenene kadar girmeyecekmişiz. Bende bu odaya girmeye çok meraklıydım ya. Kapıyı tıklatıp girmek için izin istedim. Bu kıza karşı ne kadar kaba olsam da nezaket kurallarını biliyorum. Bir kızın odasına ne olursa olsun izinsiz dalmam. Bu kişi nezaketten anlamayan köylü güzeli olsa da bu yaptığım prensip meselesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahsen- bir sessiz çığlık [TAMAMLANDI]
RomanceYan yana gelmesi imkansız iki kişi, gün gelir de aynı evde yaşarsa ne mi olur?İki inatçı orta yolu bulabilir mi ki? Adı Ahsen. Daha minicik yaşında hem öksüz hemde yetim kaldı. Tek sığınağı çok sevdiği dedesiydi. Bir gün dedeside onu bırakıp sonsuz...