•Seven•

768 102 8
                                    


Намайг юм дуугарахгүй байсанд, тэр хоёр гайхсан бололтой над руу харж байв.

Жонгүг: бурхан минь! Чи юугаа сэдээд байгаа юм? Үнэхээр хулгайлах гээ юу?

Жонгүг хэтэрхий чанга ярьчихсан болохоор би сандран Жонгүгийг чангахан цохилоо.

Тэхён: чи чинь хичээлээ түрүүлээд үзчихсэн биздээ? Тэгээд ч шалгалт мэтийн юм чамд нээх хамаагүй биздээ? Ким Тэюн, эсвэл надад туслах гээд байгаа юм уу?

Нээрээ! Ким Тэхён гуай чинь.... хичээлдээ маруухан бил үү?

Би хурдан хурдан толгой дохиод: т-тиймээ чамд л туслах гээд байна штээ! Та хоёр надад туслах уу?

Жонгүг надад цохиулсан гараа барин, нэг л итгэлгүйхэн надруу харж байлаа. Тэгснээ нүдээ анин толгой дохилоо. Тэхён ч өөрийнх нь төлөө гэдэгт бүрэн итгэсэн учир, миний саналыг дэмжлээ.

Тэхён: хичээл тарсны дараа гэрт очиж ярилцая!

•••

Сүүлийн цагийн хонх дуугарахад, би ч ухасхийн бослоо. Ангид байсан хүүхдүүд бүгд хийж байгаа зүйлэн орхин над руу харлаа. Ааааээш, ганцаараа түрүүлээд босчихсон байна шт!

Жонгүг хажууд хүрч ирэн, намайг хүзүүгээр тэврээд: Юугаа харцгаагаад байгаа юм? Тараач!

Жонгүгийг чанга дуугарахад бүгд сандралдан гүйх нь холгүй ангиас гарчхав. Тэхён хүүхдүүдийг харан баясалтай нь аргагүй сууж байв.

Би: Явъя! Ким Тэхён!

Тэхён инээсэн хэвээр босон цүнхээ үүрлээ. Бид гурав сунжралдсаар ангиас гарлаа.

•••

Жонгүг: нөгөөдөр шалгалт биздээ? Тийм болохоор өнөө орой амжуулахгүй бол болохгүй юм биш үү?

Тэхён дэмжин: зүгээр л зургийг нь дарна. Тэгээд эргүүлээд түгжээтэй чигээр нь орхиод л болоо!

Би толгой дохин: орой сургууль руу яаж орох юм?

Жонгүг мушилзан: манай сургуулийн манаач нар сургууль дээр хонодоггүй шт. Сургуулийг гүйдэлтэй гээд байдаг юмаа

Тийм бол бүр л сайн биз!

Би: тэгвэл орой 21 цаг гээд сургуулийн урд хаалган дээр уулзая. Тохирох уу?

Тэхён намайг дагздаад: Яа! Юун уулзах, одоо ингээд цуг байж байгаад л очиход л болно шт!!

Би Жонгүг руу харан: энэ нэг юм чинь гэр оронгүй юм уу?

Жонгүг: Яа! Байгаа заюу! Тэгсэн ч гэсэн энд байж байгаад орой сургууль орчхоод харина! Чи надтай байх дуртай л байгаа биздээ?

Бурхан минь! Энэ хүн чинь юугаа яриад байнаа! Дуртай гэнэ шүү!

Тэхён жуумалзан: би лав Жонгүгийг хүргэн дүүгээ болгохоос татгалзахгүй!

Х-Хүргэн дүү? Ёстой солиорч өгч байх шив! Тэр хоёрыг нэг нэг цохичхоод өрөө рүүгээ бушуухан орлоо.

•••

Жонгүг Тэюний араас харан, жуумалзах аж. Тэрийг харсан Тэхён Жонгүгийг зөөлөн нударлаа.

Тэхён: баярлаж үхлээ юу?

Жонгүг: одоохондоо арай ч үхэх болоогүй байнаа! .... Тэюний хуримын даашинзтай байхыг харвал харин үхэж магадгүй!

Ad/ za neg ym xelexed, Jungkook anxnaasaa l Taeyun-d sain baisan gesen ug. Xapin Taehyung tepiig ni meddeg bas demjdeg gesen ug shuu kkk

•𝙇𝙊𝙑𝙀 𝙔𝙊𝙐𝙍𝙎𝙀𝙇𝙁• ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈWhere stories live. Discover now