•TWENTY ONE•

677 79 3
                                    


Би: чи яагаад Жиминтэй тэгж муурай харьцаад байдаг юм?

Жонгүг санаа алдан:... мэдэхгүй ээ, уг нь тэгж харьцхыг хүсдэггүй л юм. Цаанаасаа л.... тэгээд харьцчихсан байдаг!

Тэнэг Жонгүг! Цаанаасаа гэнэ шүү! Өөрийгөө ч мэдэхгүй. Гэхдээ л Жонгүг Жиминийг янз бүрээр боддоггүй юм байна, найз гэж боддог хэвээрээ юм байна.

Жонгүг: орлоо юу?

Би толгой дохин: орохгүй бол, ээж аав уурлана.

Жонгүг: ойлголоо

Жонгүг над руу ойртон, намайг энгэртээ наан тэвэрлээ. Би амьсгаагаа авж гарган, Жонгүгийн бэлхүүсээр гараа явуулан зөрүүлээд түүнийш хөнгөхөн тэвэрлээ.

Жонгүг чихэнд: ингээд эндээ хоночих уу?

Би нуруу руу нь хөнгөхөн цохиод: битгий балай юм яриад бай! Одоо эртхэн харь!

Жонгүг: ойлголоо...

•••

Жонгүг инээмсэглэсээр гэрлүүгээ алхах аж. Явж байгаад, 24 цагийн дэлгүүрийн гадаа ирэн, цонхоор дэлгүүрийн доторхыг ажиглан харж байв. Тэгснээ, дэлгүүрлүү хурдан хурдан алхсаар орлоо.

- Үйлчлүүлэгчээ, та согтууруулах ундаа хэтрүүлэн хэрэглэсэн байна. Бид танд архи зарахгүй!

Жимин учирлан ингэж хэлэх ч түүний үгийг, согтуу үйлчлүүлэгч үг гэж тоохгүй байв.

- Битгий олон юм яриад бай! Өгөөдөх!!!

Согтуу ах гараа далайн, Жиминийг хүчтэй гэгчинь түлхэж орхив.

Яг тэр үеэр нь Жонгүг орж ирэн, Жимин дээр очин түүнийг босоход тусаллаа.

Жонгүг: хөөе ах гуай! Тайлбарлаж хэлээд байхад яагаад ойлгохгүй байгаа юм!!! Заавал цагдаад хөтлүүлж явахыг хүсээ юу?

Согтуу ах түүний үгийг сонсчхоод, ахиад л Жонгүг руу гар далайв. Жонгүг амжиж бултан, тэр согтуу ахыг зөрүүлээд цохиж орхив.

•••

Тэхён: та хоёр ямар жоохон хүүхэд үү? Намайг дуудаж л байдаг!

Тэхён, Жонгүг Жимин хоёрыг цагдаагаас батлан даан гаргаж ирчхээд үглэж гарлаа.

Жонгүг: Тэюнд хэлээгүй биздээ?

Тэхён ярвайн: үгүй! Гэхдээ——

Жимин түүний үгийг таслан: Хөөе! Чимээгүй ээ! Ойлгосоон ойлгосон!

Тэхён санаа алдан: ингээд гурвуулаа цугтаа байгаагүй уджээ...

•𝙇𝙊𝙑𝙀 𝙔𝙊𝙐𝙍𝙎𝙀𝙇𝙁• ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈOnde histórias criam vida. Descubra agora