•TWENTY TWO•

663 74 1
                                    


Би: бие даалтаа манайд очиж хийх үү? Манайд өдрийн цагаар Тэхён л байгаа

Уран зохиолын хичээл дээр багаар хуваагдаж, дараагийн хичээл дээр илтгэл тавихаар болсон. Манай багт, Биёл, нэг танихгүй охин, тэгээд бас нэг танихгүй хөвгүүн. Бид дөрөв.

-   Болж байна! Тэгвэл танайд өдөр цугларах уу?

Би толгой дохин: манай хаягийг мэдэх үү?

Биёл инээн: зүгээр ээ, би энэ хоёрыг дагуулаад очноо!

•••

Гэртээ иртэл, Жонгүг Тэхён Жимин гурав том өрөөнд тоглоом тоглоод сууцгааж байв. Жонгүг гуай өнөөдөр хичээлдээ ирээгүй, Тэхён бие нь өвдөөд гээд чөлөө авчихсан. Харин Жимин гуай бас хичээлдээ яваагүй байх нь ээ!

Жонгүг: мм, Тэюн ирчихсэн үү?

Би: хөөе! Та гурав яагаад хичээлээ таслаж байгаа юм!! Жонгүг гуай!! Өвдсөн гээд байсан яасан, Тэхён аа!

Тэхён: амьдралд иймэрхүү юм байх штээ! Харин ч таслахгүй бол уйтгартай байхгүй юу!

Тэхёний хэлсэн үгэнд зүгээр л нүдээ эргэлдүүлчхээд, өөрийнхөө өрөө рүү орлоо. Хурдхан гэгчинь цүнхээ тайлан ширээн дээр тавьчхаад биед эвтэйхэн гэснээ аван өмслөө.

Сургууль дээр олигтой юм идээгүй болохоор бага зэрэг өлсөж байлаа. Жин ах ямар нэгэн амттай зүйл хийж үлдээчхээд явсан гэдэгт итгэлтэй байна.

Гал тогооны өрөө рүү орохоор явангаа, том өрөө рүү хартал тэд одоо болтол тоглоод л сууж байв. Нэг мөр тоглоом руугаа орчихно байгаадаа!

Би: АРАЙЧДЭЭ!

Гал тогооны өрөөнд орон, тогоо шанага төмпөн сав бүгдийг нь онгочиж үзтэл хоол гэчхээх зүйл байсангүй. Хөргөгчинд хийсэн байх гэж бодоод үзтэл.... байхгүй байна!!!

Жин ах өглөө явахаасаа өмнө дандаа хоол хийж үлдээчхээд явдаг шт....

Жонгүг том өрөөнөөс гүйж ирэн: яасан? Юу болсон юм? Яагаад хашгичаад байгаа юм?

Би юу юугүй уйлчих гээд, хошуугаа унжуулан:... Жин ах хоол хийж үлдээгээгүй байна! Би ... би яг өлсөж үхлээ!

Жонгүг том нүдлэн надруу харснаа, томоор инээмсэглэн намайг энгэртээ наан тэвэрлээ.

Жонгүг: зүгээр дээ, би чамп гоймон чанаад өгөх үү?

Миний нүд сэргэн, нүдэнд цийлэгнээд байсан нулимсаа арчин, хурдан хурдан толгой дохилоо.

Жонгүг толгойг минь илээд: аягүү... чи том өрөөнд очоод байж бай! Болохоор нь дуудъя!

•𝙇𝙊𝙑𝙀 𝙔𝙊𝙐𝙍𝙎𝙀𝙇𝙁• ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉᵈWhere stories live. Discover now