"Όπως σας είπα, την επόμενη φορά θα έχετε ολοκληρώσει το πρότζεκτ, γιατί η παρουσίαση θέλω να γίνει πριν από το πρώτο τεστ. Καλή συνέχεια", ολοκληρώνει και βγαίνει από την αίθουσα.
Επιτέλους ήρθε το τέλος! Έχω μια νύστα και είμαι υπερβολικά κουρασμένη. Πονάνε τα πόδια μου στη διαδρομή για το δωμάτιο και με δυσκολία κρατάω ακόμα τα μάτια μου ανοιχτά.
Όταν φτάνω, υπάρχει απόλυτη ησυχία -πώς και έτσι;- οπότε θα με πάρει πιο εύκολα ο ύπνος.
Είμαι νηστική αρκετές ώρες.
Αποφασίζω να παραγγείλω κάτι ώστε να μην πέσω για ύπνο με άδειο στομάχι. Νομίζω σουβλάκι θα ήταν το καλύτερο αυτή τη στιγμή! Θυμάμαι ότι η Τζίνα είχε κατάλογο από κάποιο μαγαζί. Ψάχνω στο κομοδίνο της και επιτέλους το βρίσκω! Τηλεφωνώ και το σηκώνουν πριν καν ακουστεί ο πρώτος χτύπος.
"Εδώ το ψητοπωλείο του Τάκη, ακούω", ακούγεται μια στρυφνή φωνή και φαντάζομαι ότι θα είναι κάποια κυρία που σκοτώνει την ώρα της τρώγοντας πιτόγυρα.
"Θα ήθελα να κάνω μια παραγγελία"
"Ναι, ακούω", λέει ξανά κάπως εκνευρισμένα.
"Ένα πιτόγυρο, κοτόπουλο"
"Γύρο ή καλαμάκι;" με διακόπτει αγενέστατα.
"Γύρο κοτόπουλο, πατάτα, ντομάτα, σος"
"Με ξινή ή γλυκόξινη μουστάρδα;" με ξαναδιακόπτει και αρχίζω να χάνω την υπομονή μου.
"Με ξινή μουστάρδα και διπλή πίτα"
"Αλάδωτες ή κανονικές;"
"Κανονικές!" φωνάζω πιο δυνατά από το φυσιολογικό και σπεύδει να μου απαντήσει. Της δίνω τις πληροφορίες για να έρθει στο δωμάτιο και το κλείνω.Επιλέγω να δω μια σειρά να και κατά τη μέση του πρώτου επεισοδίου έρχεται η παραγγελία. Πεινάω τόσο πολύ που το τσακίζω πριν καν αρχίσει το δεύτερο επεισόδιο. Βέβαια δεν νομίζω να δω άλλο, γιατί δεν θα αντέξω από τη νύστα. Κάνω ένα γρήγορο ντους, πλένω τα δόντια μου και ξαπλώνω στο κρεβάτι.
Η ώρα είναι οκτώ και μισή. Είναι νωρίς, αλλά δεν πειράζει.
Βάζω ξυπνητήρι στις εννιά αφού το μάθημά μου είναι στις δέκα παρά τέταρτο και θέλω να φύγω για τη θεία μου πριν το απόγευμα. Σκεπάζομαι με την κουβέρτα μου και ο ύπνος δεν κάνει πάνω από ένα λεπτό να με πάρει...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει και σηκώνομαι απευθείας γεμάτη ενέργεια και διάθεση. Πλένομαι, ντύνομαι και ετοιμάζω έναν καφέ. Παίρνω δύο κουλουράκια στο χέρι, αφού μετά θα γυρίσω ίσα για να αλλάξω και θα φύγω για τη θεία μου, και ξεκινάω για το μάθημα της γλώσσας.
YOU ARE READING
Don't leave me... (ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ)
RomanceΗ Άντζελα Διαμαντή, ένα κορίτσι δεκαοκτώ χρονών, ζει με τη μητέρα της στην Πάτρα. Αναγκάζεται να αποχωριστεί αυτή και την καλύτερή της φίλη, Ιωάννα, για να πάει στην Αθήνα να σπουδάσει. Στο πανεπιστήμιο βιώνει καταστάσεις πρωτόγνωρες και κάνει νέες...