Medya: Riya'nın elbisesi
—————————
Bugün babamın iş yemeğine gidecektik. O yüzden sabah erken kalktım. Dün cumaydı ve sonunda hafta sonu gelmişti. Telefonun alarmı ile kalktım. Biraz yatakta oyalandıktan sonra duşa girdim ve çıkınca yüzüme bazı ürünler uyguladım. Hoplaya zıplaya aşağı indim ve annemi aradım. Bulamayınca tam seslenecektim ki mutfaktan "Riya gel kızım mutfaktayız."diye ses geldi. Mutfağa gittim ve Semra ablalara selam verip dolaptan yulaf ve süt alıp kendime yapmaya başladım. Yulafı nedense severdim. Annemler hep 'Duyan da yemek vermiyoruz zannedecek Riya.'diye söylenirdi ama seviyorum ne yapayım. Yulafı yaptıktan sonra oturdum ve yemeye başladım. Annem "Riya bir saatin var. Alışverişe gideceğiz hızlı ye annecim."dedi. Bende tamam anlamında kafamı salladım.Yaklaşık bir saat sonra hazırlandık ve Salim amca bizi annemin yakın arkadaşına Aylin teyzeye getirdi. Çok güzel elbise tasarlayıp dikerdi. Gerçekten çok güzellerdi ve insan almayacaksa bile almak istiyordu. İçeri girdik ve Aylin teyze hemen yanımıza gelip sarıldı. Samimi bir gülüşle "Hanımlar hangi rüzgar attı sizi buralara bakalım?"dedi. Annem "Anıl'ın iş yemeği var canım. Onun için senden bir şeyler bakacaktık. Belki biraz da sohbet ederiz ne dersin?"dedi. Aylin teyze "Valla bu teklifi reddedemem."dedi ve bizi içeriye geçirdi.
Ben çok fazla abartılı şeyler istemiyordum. Sade ve şık her zaman favorimdir. Aylin teyze bana dönüp "Riyacım nasıl bir şeyler istersin?"dedi. Ben "Sade ve şık olsun. Öyle taşlara falan pek gerek yok. Ve rengi de siyah veya kırmızı olabilir."dedim. Aylin teyze biraz düşündükten sonra "Sana göre bir şeyler var elimde getiriyorum bir dakika."dedi ve yanımdan ayrıldı. Bende beklemeye başladım. Bu sırada bazı elbiselere bakıyordum belki bende bir şeyler bulabilirim diye. Sonra Aylin teyze elinde beş farklı elbiseyle geldi. İkisi siyah üçü kırmızıydı. Hemen denemeye başladım ve yaklaşık bir saat sonra siyah bir elbiseyi almaya karar verdim. Sadeydi ve hoştu. Annemde bir şeyler aldıktan sonra Aylin teyzenin yanından çıktık ve kuaföre gitmek için arabaya bindik.
Saçımı su dalgası yaptırıp hafif makyaj yaptırmaya karar verdim. Gözlere hafif makyaj yaptırıp dudağıma kırmızı bir ruj sürdürdüm. Kuaför Gökhan abi annemin lise arkadaşıydı ve biz de sanki kuaföre değilde bir arkadaşa gitmişiz gibi eğlenerek yaptırırdık saçlarımızı. Şimdi de öyle oldu. Arkada Play Date şarkısı çalarken ben oynayarak saç yaptırıyordum. Ve sadece bende değil kuafördeki herkes. Yaklaşık üç saatin sonunda işimiz bitince eğlencemize son verip kuaförden çıktık ve annem Salim amcayı çağırdı. Gelmesi beklerken annem "Ay Riya ne eğlendik ama."dedi gülerken. Bende "Tabi ki de eğleneceğiz Serra Sultan ne sandın?"dedim ve öpücük attım. Bu sırada Salim amca geldi ve arabaya bindik.
Eve giderken telefonumu çıkardım ve Umut'a yarını sormak için mesaj attım. "Naber Soydan?"yazdım ve gönderdim. İki dakika sonra çevrimiçi olup cevap verdi. "İyidir Özay senden naber?"yazdı. Bende "İyiyim. Yarın kesin buluşacağız dimi?"diye yazıp gönderdim. O da "Bana göre olur ama sen başka gün istiyorsan iste çünkü bana göre dediğim gibi uygun ve yarın buluşacağız."yazmış. Egolu pislik resmen. Bende "Bu kadar emin olmasan belki ben gelmeyeceğim nereden biliyorsun?"yazdım. O da "Benim dediklerim hep çıkar. Bunu edebiyat hocası için de demiştim ve çıkmıştı hatırlarsan."yazmış. Hatırlamaz mıyım hiç? "Neyse tamam yarın görüşürüz."yazdım ve gönderdim. Umut'ta "Görüşürüz :)"yazmış. Telefonumu kapattım ve eve gelinceye kadar annemle ve Salim amcayla sohbet ettim.
Eve gidince odama çıktım ve üzerimi değiştirdim. Saat neredeyse altıya geliyordu ve ben daha yeni hazırlanmayı bitirmiştim. Saat 19.00'da gidecektik. Ama gideceğimiz yer lüks bir mekan olduğu için ve biraz bize uzak olduğu için yarım saat önceden çıkarız diye düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar sonra
Teen FictionRiya Özay 17 yaşında sıradan hayatı olan bir kızdı. Bazen eğlenceli bazen ciddi. Okula yeni gelen öğrenciler ile tanışır ve bir tanesi tanıdık gelir ama bir türlü kim olduğunu bilemez. Sonra gördüğü fotoğraflardan sonra kim olduğunu bilir. Umut Soy...