Bugün salıydı ve ben Umut ile son kez buluşacaktım. Sırf bir insan sevgilisi başka yerde diye okulu,ailesini ve arkadaşlarını bırakıp gitmemeliydi bence. Uzaktan ilişki de yürürdü ama bunu bazı anlamazlar var. Mesela Umut Soydan.
Alarmı kapattım ve kalktım. Dünkü gibi değildim çünkü uykumu almıştım bu sefer. Lavaboya gittim ve yüzümü yıkadım. Çantama bugünkü olan dersler için gerekli kitapları koydum ve yanıma edebiyat için belki lazım olur diye iki kitap daha aldım.
Aşağı indim ve "Günaydın."diyip sandalyeme oturdum. Sohbetli bir kahvaltıdan sonra odama çıktım ve dişlerimi fırçaladım. Okul kıyafetlerimi giyip hafif makyaj yaptıktan sonra dalgalı saçlarımı açık bıraktım. Çantama kulaklığımı ve cüzdanımı koyduktan sonra yanıma bir de powerbank aldım. Şarjım biraz azdı o yüzden tedbir şarttı.
Aşağı indim ve annemlerle birlikte arabaya bindik. Kulaklığımı çıkardım ve müzik açtım. Annemlere Umut ile okul çıkışı buluşacağımı hatırlatsam iyi olacaktı. Gün sonunda unutup telaş yapabilirlerdi çünkü. Kulaklığımın tekini çıkardım ve şarkıyı kıstım. "Ben okul çıkışı geç geleceğim. Unutup da telaş falan yapmayın."dedim. Babam "Aklımızda, tamam."dedi. Bende müziğin sesini yükseltip yol boyunca dinlemeye devam ettim.
Arabadan inmeden önce Salim amcaya gülümseyerek "Okul çıkışı gelmene gerek yok Salim amca."dedim. Kafasını salladı ve "Tamam kızım."dedi. Arabadan indim,okula girerken Çınar ile karşılaştım. "Ne yapıyorsun Çınar Bey?"dedim. Benim omzuma elini attı ve birlikte okula girerken "Ne yapayım Riya Hanım. Okula geliyorum zar zor. Sen ne yapıyorsun?"dedi. Bende gülümsedim ve "Yaşıyorum."dedim. Gülüşerek kahve almaya gittik. Umut ile buluşacağımızı söyledim. İlk başta ofladı ama sonra 'son kez' diyince "Tamam."dedi.
Masaya oturduk ve kahvelerimizi içmeye başladık. Çınar elindeki pet bardakla oynarken düşünceli bir şekilde "Bende bugün Duru ile buluşacağım okuldan sonra."dedi. Ağzımdaki kahveyi püskürtmemek için kendimi zor tuttum. Aklımda bir şeyler vardı ama Çınar'a bunu dersem büyük bir ihtimalle saçmaladığımı söyleyecekti. Bu yüzden sadece "Nasıl karar verdiniz buluşmaya?"dedim.
"Dün gruptan numaramı bulmuş,yazdı. İşte herkes yapıyor biz daha hiç bir şey yapmadık diye."dedi. "Hmmm."diye mırıldandım bende.
Ders ziline beş dakika kala sınıfa çıktık. Umut ile selamlaştım ve hafif gülümsedim. Zil çaldı ve iki dakika sonra hoca geldi. Ders kitaplarımı çıkarıp kendimi derse verdim.
✨✨✨
Öğle arasında yemeği aç olduğum için iştahlı bir şekilde yemiştim. Öğleden sonraki dersler bir şekilde geçmişti. Şu anda çantamı topluyordum çünkü zile yaklaşık yarım saniye falan vardı. Kalem kutumu da çantama koydum ve çantamın fermuarını kapattım.
Zil çaldı ve Çınar,Duru ve Umut ile aşağı indik. Çınar ve Duru'ya el sallayıp Umut'un arabasına doğru yürümeye başladık. Arabaya binince "Nasılsın?"diye sordum. "İyiyim,sen nasılsın?"dedi arabayı çalıştırarak. Bende "İyiyim."diye mırıldandım. Umut bana baktı ve sözlü bir şekilde demese de gözlerinde "Kemerini tak."diye bağıran bir ifade vardı. Hemen kemeri taktım ve Umut "Aferin."dedi. Bu söylediğine göz devirdim ve arabadaki sessizlik bozulsun amacıyla radyoyu açtım.
Aslında ders çalışmasak eğlensek daha iyi olurdu. Ama ders eğlenmeye göre daha ön planda durmalıydı. "Nereye gidiyoruz?"diye sordum. Aklımda güzel bir fikir vardı çünkü. "Aynı, deniz kenarındaki kafeye."dedi. Bende "Saat beş,bir saat çalışalım sonra sana bir sürprizim var."dedim. Bana baktı ve "Sürpriz derken?"dedi. "Eğleneceğiz işte fazla eşeleme."dedim kısaca. Sadece kafa sallamakla yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar sonra
Teen FictionRiya Özay 17 yaşında sıradan hayatı olan bir kızdı. Bazen eğlenceli bazen ciddi. Okula yeni gelen öğrenciler ile tanışır ve bir tanesi tanıdık gelir ama bir türlü kim olduğunu bilemez. Sonra gördüğü fotoğraflardan sonra kim olduğunu bilir. Umut Soy...