Umut'tan:
Eve geldiğimde mutludum. Çünkü gitmemiştim. Okula bilerek geç kalmıştım bugün. Riya'nın beni gitti sanması için. Sınıfa girdiğimde göz ucuyla Riya'ya baktım. İlk başta çok şaşırmıştı. O hali baya eğlenceliydi. Sırama geçerken hâlâ gözleri üzerimdeydi. Yüz ifadesi çok iyiydi.
Eve girdim ve bu düşüncelerle odama çıktım. Çantamı yatağa atıp duşa girdim. Rahatlatıcı bir duşun ardından telefonumu alıp aşağı indim.
Annem ile beraber oturduk ve sohbet ettik. Annem ders ile ilgili konuşmaya geçerken ofladım ve dinliyormuş gibi yaptım. Aklım Riya ile yapacağımız proje ödevindeydi. Acaba Riya'ya mesaj atıp birlikte buluşmayı mı teklif etseydim? Annemin anlattıklarına sadece "Hm hm."diye cevap verip odama çıktım.
Kendimi yatağa atıp telefonumu cebimden çıkardım ve Riya'ya mesaj attım.
Umut: Selam,naber?
İki dakika sonra çevrimiçi oldu ve cevap verdi.
Riya: İyidir. Senden?
Umut: İyidir bende. Çarşamba veya perşembe boş musun?
Riya:Evet yani sanırım. Ne oldu?
Umut: Buluşalım mı? Yani şey ödev için. Hani yaptığımız bir proje var ya o yüzden dedim.
Sanırım baya saçmalamıştım. Ama maalesef bunu düşünmeden attım.
Riya: Ödevin bilincindeyim. Olur bakarız.
Umut:Tamamdır, görüşürüz yarın.
Riya:Görüşürüz.
Rezil mi oldum acaba? Yok ya açıkladım sadece. Her neyse olan oldu. Derin nefes aldım ve yarın cevap vereceğini bilsem bile Azra'ya yazdım.
Umut:Nasılsın hayatım?
Ve cevap yok. Şaşırmadık. Kalktım ve biraz kitap okudum. Yemek saati gelince aşağı indim ve masaya iki-üç parça şey taşıdım. Sandalyeme oturdum ve babamlarla sohbet ederek yemek yedik.
Yemekten sonra odama çıktım ve ders çalıştım. Saat 21.43 gibi kalktım ve çantamı hazırladım. Lavaboya gidip işlerimi hallettim ve kendimi yatağa atıp derin bir uykuya daldım.
✨✨✨
Sabah kalktım ve lavaboya gittim. Yüzümü yıkayıp okula bir kaç küfür ettikten sonra üzerimi değiştirdim. Uykulu bir şekilde aşağı indim ve "Günaydın."diyip yerime oturdum. Annem ve babam "Günaydın."diyip kahvaltılarına döndüler. Annem "Perşembe günü okuldan geldiğinde evde olmayacağım oğlum, haberin olsun."dedi. Kafamı salladım ve kahvaltıma döndüm.
Kahvaltıdan sonra odama çıktım. Lavaboya gittim ve dişlerimi fırçaladım. Saçlarıma öylece bir şekil verdim ve çantamı alıp aşağı indim. Babam ile arabaya bindik ve biraz sohbet ettik. Okula gelince babam ve Ali amcaya "Görüşürüz."dedikten sonra okula girdim.
Kahve almak için kantine doğru ilerledim. Giderken de Doruk ve Atlas'a mesaj attım.
Umut: Oğlum nerde kaldınız lan?
Çok geçmeden cevap geldi.
Atlas: Geliyoruz patlama.
Hahah ne kadar komik? Göz deviren bir emoji gönderdim ve telefonu kapatıp kahve sırasına geçtim. Sabahları gerçekten kahve sırası oluyordu. Kahve herkes için vazgeçilmezdi...
Telefonum titreyince hemen baktım. Azra yazmıştı. Ah! Doğru ya ben dün yazmıştım ona.
Azra: Aşkım ders çalışıyordum kusura bakma görmemişim. İyiyim canım sen nasılsın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar sonra
أدب المراهقينRiya Özay 17 yaşında sıradan hayatı olan bir kızdı. Bazen eğlenceli bazen ciddi. Okula yeni gelen öğrenciler ile tanışır ve bir tanesi tanıdık gelir ama bir türlü kim olduğunu bilemez. Sonra gördüğü fotoğraflardan sonra kim olduğunu bilir. Umut Soy...