"Kemal Soykırım olduğuna emin misin?" diye sordum. Gerçekten müdürü sıkıştıran ve bana tehditler savuran kişi baba mıydı?
"Evet, eminim." diyen müdür ile "Bak şimdi az önce konuştuğun adamı ara ve borcunu şimdi ödeyeceğini söyle." dedim.
Müdür kaşlarını çatarken "Dediğimi yap." dedim. Müdür telefonunu benden aldı ve geri o adamı aradı.
Müdür parayı bulduğunu ve ödeyebileceğini söylerken derin bir nefes aldım. Tehditleri savuranın babam olabileceği hiç aklıma gelmemişti.
Müdür telefonu kapattı ve "Buluşacağımız adresi yarım saate bildirecekmiş." dedi.
"Tamam ben gidip borcunu ödeyeceğim. Şimdi bana ne kadar olduğunu söyle." dedim.
"On beş bin ama ben altı bin beş yüzünü tamamladım." diyen müdür ile "Paran sende kalsın." dedim.
"Gece kızım çok teşekkür ederim." diyen müdür ile "Önemi yok. Birazdan yanına birkaç adamımı yollayacağım. Hem eşinizin tedavisi için yardımcı olacaklar hem de sizi koruyacaklar." dedim.
"Tamam." diyen müdür ile "Bizimkilere bana ceza verdiğini söyleyeceğim. Sana da sorarlarsa böyle de tamam mı?" diye sordum.
"Tamam öyle yaparım." diyen müdür ile "Telefon numaram var mı?" diye sordum.
"Okulun veri tabanında kayıtlı." diyen müdür ile "Şimdi ben gidiyorum. Adres bildirilince bana haber ver." dedim.
Müdür dediğimi onaylayınca yanından ayrıldım ve Alaz'ı aradım.
"Güzelim nerede kaldın? " diyerek telefonu açan Alaz ile "Müdür ceza verdi de yanınıza gelemeyeceğim." dedim.
"Ne cezası? Boş ver cezayı." diyen Alaz ile "Şimdi kapatıyorum. Cezam bitince gelirim." dedim ve telefonu kapattım.
Ona ya da diğerlerine yalan söylemek canımı sıkıyor ama bu babam ile benim aramdaydı ve onlara da zarar gelmesini istemiyorum.
Astronomi mekaniği kanunları açıkça der ki iki cisim çarpıştığında her zaman çevredeki cisimler de hasar alır.
Ben ne Alaz'ın ne Yankı'nın ne de diğerlerinin çevremde olup babam ile çarpıştığım zaman hasar görmelerini istemiyorum.
Çünkü daha doğam ile annemi öldürdüm. Başka masumları da haksız yere öldürmek ya da zarar vermek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokunulmazlar
ChickLitOkulun baş belaları. Nerede, ne zaman, nasıl, ne, neden ve kim soruları onları hiç ilgilendirmiyor. Her zaman nerede oldukları fark etmezsizin başlarını belaya sokabilirler. Peki okuldan atılmak için fazla korkunçlar ise okul müdürü buna nası bir çö...